vloeien na een miskraam

hoi allemaal, ik zit met een vraagje. ik heb donderdag een curetage gehad na 13 weken zwangerschap, maar ik heb alleen maar de donderdag en vrijdagmorgen gevloeid, en ook nog heel weinig ook, is dat normaal?ik hoorde dat het wel 1 of 2 weken kon duren voordat het over was.
groetjes marika

Hoi Marika.

Ik heb zelf ook een curetage gehad ongeveer een maand geleden ook na 13 weken zwangerschap.

Ik heb ook heel weinig gevloeid, hooguit 2 dagen.
Maar wel veel pijn gehad, had jij dit ook??

Als je ervaring ed wilt delen, mail me dan a.vuik@tiscali.nl( de email staat op naam van mijn man arjan)

Hoi Marika,
Ik heb op 18 december een curretage gehad. Daarna ben ik accuut gestopt met vloeien, wat een verademing was na 5 weken bloedverlies... Volgens mij hebben ze de restjes van het vruchtje gewoon heel goed bij je weggehaald. Het hangt er denk ik ook vanaf hoe veel weefsel ze weg moesten halen. Wel heb ik nog de eerste twee keer na het vrijen wat bloedverlies gehad. Volgens de gynaecoloog kon dat geen kwaad, houdt vanzelf op. Wat ook gebeurd is.
Bij mij zaten er niet meer zo veel restjes, want ik had 31\2 weken ervoor een incomplete miskraam gehad na 12 weken zwangerschap.
Verder heb ik alleen de avond na de curretage wat buikpijn gehad en was ik erg moe. De hele ingreep is me erg meegevallen.
Vandaag ben ik weer ongesteld geworden (na 4 weken), dus alles doet het weer!
Hoop dat met jou alles goed is!
Groetjes,
Sonja

Hoi Marika,

Ik ben in november na 13 weken zwangerschap gecuretteerd en heb ook heel weinig gevloeid. Dat ging een beetje op en af. Soms vloeide ik dagen niet en soms ineens twee dagen weer wel. Na bijna 7 weken werd ik voor het eerst weer ongesteld.

Sterkte met alles!

Groetjes van Sacha

Terug
Bovenaan