vloeien of ongesteld?

Hoi mama's

Even een vraagje...
Ik ben op 30 september bevalen en heb 2,5 weken gevloeid.
Daarna 1,5 week iets meer afscheiding dan normaal gehad, maar niet gekleurd.
Nu, sinds vanmorgen verlies ik duidelijk weer bloed ( helder rood).
Is dit nu al (na 4 weken) weer mijn menstruatie of valt dit nog onder vloeien
na de bevalling?

Groetjes,
mama2004

Hoi mama2004,

Ik heb precies hetzelfde; ik ben op 9 september bevallen en heb 5 weken gevloeid (dat was al heel lang), daarna was het een weekje weg en nu ben ik sinds zaterdag weer aan het vloeien. Was toevallig vandaag bij het CB en daar heb ik het gevraagd en het kan dus zijn dat er nog iets los is gekomen in de baarmoeder maar het kan ook menstruatie zijn. Dat zal ik pas weten over een week of 4 als de volgende menstruatie weer zou moeten komen....

We wachten het dus maar af....

Groetjes,
Patty (mv Nynke 9-9-06)

HIer een moeder die al voor de 2de keer ongesteld is geworden nu, nou meiden je voelt het verschil hoor. geloof mij.
Dat meen ik echt serieus.
met het vloeien was het extreem zwaar, maar nu met de ongesteld heid voelt het "normaal"

suc6 meiden, de elende begint weer

Ik heb ook precies hetzelfde gehad. eerst 2,5 week vloeien daarna ruim een week niet en toen heb ik weer bijna 2 weken gevloeid. Ik denk dat het ongesteldheid was, Maar zeker weten deed ik het niet. Ik heb wel toen mijn spiraaltje laten zetten (volgens de dokter kon dat alleen tijdens de menstruatie omdat dan de baarmoedermond iets open staat.) sindsdien ben ik trouwens niet meer ongesteld geweest. Nou geef ik borstvoeding en volgens zeggen is de kans dan groot dat de menstruatie een tijd wegblijft.

Als je het niet vertrouwd zou ik het even navragen bij de ha of het cb.

groetjes Pauline
mama van maarten (nu ruim 10 weken oud)

Terug
Bovenaan