Vloeien / stolsels

Hoe gaat het bij jullie? Ik ben 4 weken geleden bevallen en tot gisteren vloeide ik redelijk normaal. Gistermiddag werd het ineens heel erg en kwam er een grote stolsel mee uit en stroomde het bloed eruit...(sorry voor de onsmakelijke details)
Moet ik me zorgen maken of is dit normaal?
Ik ben al 2 weken aan de pil vanwege mijn endometriose. Maandag ga ik op vakantie, zal ik voor de zekerheid de verloskundige bellen?

he meid!

als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch de vk ff bellen dan weet je het helemaal zeker!

maar vlgs mij komt dat wel vaker voor. maar ja ik ben geen arts he!
en kan t niet zijn dat nu ineens je menstruatie er door komt of kan dat niet?

ik ben 6 wkn geleden bevallen, ik heb 4 weken gevloeid, toen een week nix en daarna een week ongesteld....

alvast een heeeele fijne vakantie en geniet ervan!

liefs

het is heel normaal ik heb 6 weken gevloeid met soms een paar weken niet die stolsels kwamen bij mij meestal als ik die dag erg druk was geweest maar ik zou het wel even de vk vragen ook omdat je op vakantie gaat je kunt beter geen risico nemen toch
geniet lekker van jullie vakantie
liefs

hoi
volgens mij val jij als kraamvrouw na je laatste kraamdag onder je huisarts en je kind de eerste 6 weken bij de verloskundige,zo vertelde ze mij dat bij me 1ste.was dan wel in 2004.misschien is het verandert.
ik had toen open wond,hechtingen waren toen los gelaten in de kraamweek,daarna bleef het pijnlijk en ben toen naar me huisarts gegaan.
ik heb dan nu wel ks gehad,kon dann 6 weken vloeien,ik mocht 2 weken geleden al de prikpil hebben,want ik zat op het laatste gedeelte van mij vloeien,en het bleef maar en nu ben ik nog steeds ongesteld. 6,5 week wordt er onderhand gek van.
stolsel heb ik niet doordat je goed schoonmaken tijdens de operatie.bij mij me andere 2 heb ik dat niet gehad was met 3 a 4 weken me ongesteldheid helemaal kwijt en ging me gewone ritme in.
kan best zijn dat het nog zijn ritme moet krijgen.