Vloeien / stolsels

Hoe gaat het bij jullie? Ik ben 4 weken geleden bevallen en tot gisteren vloeide ik redelijk normaal. Gistermiddag werd het ineens heel erg en kwam er een grote stolsel mee uit en stroomde het bloed eruit...(sorry voor de onsmakelijke details)
Moet ik me zorgen maken of is dit normaal?
Ik ben al 2 weken aan de pil vanwege mijn endometriose. Maandag ga ik op vakantie, zal ik voor de zekerheid de verloskundige bellen?

he meid!

als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch de vk ff bellen dan weet je het helemaal zeker!

maar vlgs mij komt dat wel vaker voor. maar ja ik ben geen arts he!
en kan t niet zijn dat nu ineens je menstruatie er door komt of kan dat niet?

ik ben 6 wkn geleden bevallen, ik heb 4 weken gevloeid, toen een week nix en daarna een week ongesteld....

alvast een heeeele fijne vakantie en geniet ervan!

liefs

het is heel normaal ik heb 6 weken gevloeid met soms een paar weken niet die stolsels kwamen bij mij meestal als ik die dag erg druk was geweest maar ik zou het wel even de vk vragen ook omdat je op vakantie gaat je kunt beter geen risico nemen toch
geniet lekker van jullie vakantie
liefs

hoi
volgens mij val jij als kraamvrouw na je laatste kraamdag onder je huisarts en je kind de eerste 6 weken bij de verloskundige,zo vertelde ze mij dat bij me 1ste.was dan wel in 2004.misschien is het verandert.
ik had toen open wond,hechtingen waren toen los gelaten in de kraamweek,daarna bleef het pijnlijk en ben toen naar me huisarts gegaan.
ik heb dan nu wel ks gehad,kon dann 6 weken vloeien,ik mocht 2 weken geleden al de prikpil hebben,want ik zat op het laatste gedeelte van mij vloeien,en het bleef maar en nu ben ik nog steeds ongesteld. 6,5 week wordt er onderhand gek van.
stolsel heb ik niet doordat je goed schoonmaken tijdens de operatie.bij mij me andere 2 heb ik dat niet gehad was met 3 a 4 weken me ongesteldheid helemaal kwijt en ging me gewone ritme in.
kan best zijn dat het nog zijn ritme moet krijgen.
laat je het nog even weten hoe het is afgelopen,.
gr marjan

ik heb 6 weken gevloeid. ook ik had behoorlijk wat stolsels. sommige waren zelfs zo groot, dat ik dacht dat er nog een kindje uitkwam hahaha.
ik maakte me er geen zorgen om, want de vk en kraamvrouw hadden al verteld dat je stolsels kan verliezen van zelfs vuistgroote!
na die 6 weken stopte het vloeien. joepie!!! ik kon weer heerlijk in bad liggen!! daar had ik zo naar uitgekeken. maar ik mocht maar 7 dagen genieten van t bad en toen werd ik alweer ongesteld :S:S:S

maar goed, als jij je zorgen maakt kan je altijd ff de huisarts bellen.

alvast een heel fijne vakantie.

liefs, do

Ik heb af aan aan 6 weken gevloeit, was de laatste week ongesteld en toen kwamen er nog een aantal stolsteltjes uit en vloeide hevig. maar het was ook na 2 dagen helemaal weg.

als je je zorgen maakt toch ff de huisarts bellen.

groetjes maaike
p.s onze zoon is 7 weken en 1 dag

hoi hoi
het vloeien wisselt erg maar asl je het niet vertrouwd gewoon bellen

ik vloeide eerst veel maar bij mij werd het gelijkmatig minder tot het soms een paar dagne niet en dan ineens weer wel,
de kleine is nu 8weken en ik vloei niet meer, ben al wel ongesteld geweest. dat was raar, ik dacht eerst dat het vloeien was maar was toch echt ongesteldheid

fijne vakantie

gr sabine

Terug
Bovenaan