Vloeien voor NOD

<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben benieuwd of er dames zijn die dit ook hebben gehad.</p><p>1 januari ongesteld geworden en heb een zeer onregelmatige cyclus. Varierend van 35 - 57 dagen. Sinds deze ronde slik ik Teunisbloemolie om mijn cyclus wat regelmatiger te krijgen.</p><p>Door middel van een ovu test heb ik mijn ei gemeten op vrijdag 25 januari. Hier ben ik dus zeker van. Ik heb sinds afgelopen zondag heel licht wat bruin verlies en wat lichte menstruatie achtige krampen. Maandag vrijwel niks en dinsdag begon met wat lichtrode/roze afscheiding. Vandaag weer een combi van bruin en roze.. Ik ga er van uit dat ik vrijdag mijn NOD heb dit is dan 2 weken na ei. </p><p>Ik weet dat je lijf je knap voor de gek kan houden maar ik heb dit nog niet eerder gehad.. mijn menstruatie begint ook altijd met veel krampen en veel bloedverlies en niet zo.</p><p>Verder last van wat duizelingen, misselijkheid, erg moe en vorige week gevoelige tepels (nu niet meer gevoelig).</p><p>Dit is onze 4e ronde. Ik ben sinds augustus van de pil af.</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties!</p><p>Liefs!</p>
 
Hoi,
Ik heb hetzelfde. Ook mijn ei gemeten en zou zaterdag mijn menstruatie moeten hebben. Heb zaterdag eenmalig roze slijm op toiletpapier gehad na persen.
Nu had ik gisteren opeens bloed in mn slipje. Menstruatie merk ik normaal altijd op na plassen. Sindsdien steeds na plassen een beetje bruin op toiletpapier. Geen druppel in de wc verder. En dus alleen maar bruin met soms zwarte stippen, niet helderrood.
Vorige ronde ook al heel raar gehad. Toen hield het minimale bruinverlies 10 dagen aan, waarvan ik 1x een tampon moest gebruiken omdat het opeens hefig bloedde. Terwijl ik normaal  3 dagen heftig bloed verlies heb.
Ben al in mei gestopt met de pil. Na de vorige ronde langs de huisarts geweest. Meteen en doorverwijzing nar gynaecoloog gehad. Daar moet ik 5 maart heen. Hoop dan op wat meer duidelijkheid.
 
He wat gek dat je nu al 2 rondes op rij dit hebt. Ik hoop voor je dat je bij de Gyn wat meer duidelijkheid krijgt.. Door deze afscheiding weet je ook niet wat je moet denken.. Heb je er ook lichte krampen bij?
Ik hoop stiekem dat mijn innesteling zondag was.. waardoor er nu wat rommel uitkomt. Maar kan natuurlijk van alles zijn.
We wachten af!
 
Bruin bloed is wel oud bloed, dus dan was je innesteling waarschijnlijk iets eerder. Zolang je nog geen helderrood verliest, mag je nog hoop houden! 
Ik hoopte zaterdag met dat licht roze de innesteling te hebben. Maar ik heb de hoop nu wel opgegeven (omdat de vorige ronde ook zo was). Heel raar, was er ook echt van overtuigd dat raak was. Niet door symptomen, maar gewoon gevoel. Ik ben er vooral met vlagen misselijk door en beetje duizelig. Krampen heb ik niet, maar dat heb ik tijdens mijn menstruatie nooit. Wel rommelen mn darmen en voelt het af en toe alsof er ee  bel zit links.
Ga jij vrijdag testen als het niet doorzet naar helderrood bloed?
 
Tot nu toe is het alleen nog donker/bruin bloed of roze geweest.. nog heel duidelijk geen helder bloed of bloed afkomstig van de menstruatie. Ben van plan vrijdagochtend indd te testen als het nog niet heeft doorgezet. Laten we duimen dat het indd om een innesteling ging!
Stom is dat he dat je wel juist het gevoel dit keer had.. ik had het ook.. ook van dat gekriebel onder in je buik (soort achtbaan gevoel) en het gewoon 'weten' ga je zaterdag testen als de boel nog weg blijft? Hoop het enorm voor je. Hoeveelste ronde zit je? En ga je voor een 1e kindje?
Liefs!
 
Terug
Bovenaan