<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben benieuwd of er dames zijn die dit ook hebben gehad.</p><p>1 januari ongesteld geworden en heb een zeer onregelmatige cyclus. Varierend van 35 - 57 dagen. Sinds deze ronde slik ik Teunisbloemolie om mijn cyclus wat regelmatiger te krijgen.</p><p>Door middel van een ovu test heb ik mijn ei gemeten op vrijdag 25 januari. Hier ben ik dus zeker van. Ik heb sinds afgelopen zondag heel licht wat bruin verlies en wat lichte menstruatie achtige krampen. Maandag vrijwel niks en dinsdag begon met wat lichtrode/roze afscheiding. Vandaag weer een combi van bruin en roze.. Ik ga er van uit dat ik vrijdag mijn NOD heb dit is dan 2 weken na ei. </p><p>Ik weet dat je lijf je knap voor de gek kan houden maar ik heb dit nog niet eerder gehad.. mijn menstruatie begint ook altijd met veel krampen en veel bloedverlies en niet zo.</p><p>Verder last van wat duizelingen, misselijkheid, erg moe en vorige week gevoelige tepels (nu niet meer gevoelig).</p><p>Dit is onze 4e ronde. Ik ben sinds augustus van de pil af.</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties!</p><p>Liefs!</p>