vloeien

hoe lang vloei je en hoe kan dat eruit zien? Ik hebnamelijk vrij vaak stolsels en helder rood bloed. Ik ben 3,5 week geleden bevallen en er is toen een stukje placenta blijven zitten die weggehaald is.
groetjes sacha

hallo,
van harte gefeliciteerd met je baby,is het een jongen of een meisje geworden??
ikzelf ben 2 weken geleden bevallen van een zoon.
wat betreft het vloeien dat kan wel 6 weken aanhouden maar dit hoeft niet de ene vloeit met 3 weken niet meer terwijl de andere wel 6 weken lang blijft vloeien,
stolsels is ook normaal vooral als je veel ligt of zit want dan hoopt het bloed zich op in je baarmoeder wat uiteindelijk een stolsel word,de eerste dagen na de bevalling vloei je echt veel helderrood bloed wat steeds minder word net als een menstruatie zeg maar en daarna word de kleur van het vloeien steeds lichter waarna je gelige afscheiding verliest dit is nog wat wondvocht wat eruit moet.
als je echt zeer veel blijft vloeien met enorme proppen zou ik echt even je huisarts bellen.

liefs mariska mama van 3 kids

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd met je kleintje!!
Zelf heb ik 3 a 4 weken HEEL heftig gevloeid, daarna werd het minder maar ik was er 'pas'  met 6 weken helemaal vanaf.

Groetjes F, m/v Mandy (11 mnd)

hoi hoi,ik ben op 3 mei 2005 bevallen van een zoontje.Ik heb 8 weken gevloeid.Eerst verloor ik flink wat stolsels daarna gewoon rood bloed,toen bruin en toe ngelig.Ik ben ook erg veel bloed verlore ntijdens de bevalling.Maar het verschilt per vrouw hoeveel je vloeit.Groetjes esther,mama van senna.

Terug
Bovenaan