vloeien

hallo allemaal,

Ik heb even een vraag, misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik heb op 10-03 een miskraam gehad, het vruchtje was de week ervoor op 06-03 gestopt met groeien na 6 weken en 1 dag. Nu heb ik sinds begin van deze week last van slijmerige afscheiding (sorry voor de details) en een klein beetje bloedverlies. Het lijkt net of ik ongi moet worden, maar dan zet het weer niet door. De ene dag heb ik er geen last van , en de andere dag alleen bij het afvegen. soms is het rood en de andere keer weer bruinig. Hebben jullie dit ook gehad na jullie MK of is dit raar?

Groetjes Lucielle

Hoi,

dat had ik de vorige keer niet. Ik had na de mk 1 weekje geloof ik bloedverlies en na 6 weken werd ik ongesteld. Terwijl de gyn zei dat ik dat over 3weken waarschijnlijk al zou worden.Dus zou best kunnen dat je alweer ongesteld bent. Je weet wel zeker dat alles schoon was na de mk?

gr Kyra

Hoi Lucielle,

Ik heb ook steeds last van bloedverlies...
Idd ook de ene keer bruinig, en dan weer
volrood bloed...
Ik heb zelfs al stollingstabletten moeten
slikken...
Ik heb nou binnen drie weken ook al twee
keer gemenstrueerd (als het echt een
menstruatie is...)...
Ik vertrouw het niet helemaal, mijn man al
helemaal niet...
Ik ga de gyn. niet bellen, want ik moet toch
bijna terugkomen...
Maar ik adviseer jou wel: hou het in de gaten...

Liefs, Judith    

Hoi Lucielle,

Het zou best kunnen dat je ongesteld gaat worden.

Je lichaam heeft natuurlijk wel wat te verwerken gehad en hij zal toch weer in het "normale"ritme moeten komen!

Zelf heb ik ookal bloedverlies vanaf de mk(8mrt),ene dag wel andere dag niet,net als bij jou.
Nu heb ik afgelopen week een slijmprop verloren met oud bloed en nu opeens is er helemaal niets meer,terwijl ik dacht dat ik ook wel ongesteld zou worden.

Misschien is ons lichaam in de voorbereiding om ongesteld te worden!

Denk dat we niets meer kunnen doen dan afwachten

groetjes Caro

Terug
Bovenaan