vloeien

He dames.
Even een vraagje wat niet bij dit forum past maar ik weet niet waar ik terecht moet.
Aangezien de meeste van jullie een natuurlijke bevalling achter de rug hebben hoop ik wat reacties te krijgen.
Hoe lang hebben jullie na de bevalling gevloeid. Bij mij is het hevige bloeden nog binnen de 6 weken gestopt. enkele dagen erna vloeide ik weer. (menstruatie?) Het kleintje is inmiddels twee maanden en een week, maar mijn afscheiding is nog steeds niet zoals het hoort, dus niet wit.
Ik geef wel nog steeds borstvoeding ik weet niet of het daar door komt.
Hoe is het bij jullie gegaan...?
Graag hoor ik van jullie.

Groetjes.
 
hoi wmamao,
ben zelf bevallen van een dochter die nu 8 weken oud is.
En ook ik vloei nog steeds.
Na 6 weken stopte het ook maar heb nu ook afscheiding die af en toe helderrood is, het is niet dat je zeg ooo wat veel maar kan niet zonder maandverband.
Moet volgende week op nacontrole en hoop meer duidellijkheid te krijgen.
ben wel blij dat ik niet de enige ben die het heeft.
Heb er verder geen last van gelukkig hoop jij ook niet.
Ik geef trouwens geen borstvoeding dus daar zal het wel niet aan liggen.
Hoop ook net als jij dat we antwoord krijgen van mensen die het mee hebben gemaakt.

Groetjes brigitte
 
Hoi,

Door de bv is je vagina wat droger, daardoor heb je minder last van afscheiding.... Dit komt (net zoals je menstruatie) weer terug als je stopt of de bv afbouwt
 
Bij mij was het na 6 weken ook weg en toen kwam het een week later weer een week terug. Daarna is het weggebleven. Volgens de verloskundige (ik zit in het buitenland en hier doet zij de na-controles) komt het erg vaak voor dat het eerst even stopt rond 6 weken en iets later weer vrij heftig terugkomt. Ik weet niet wanneer het uiteindelijk op zou moeten houden.
 
Terug
Bovenaan