Vloeien

Vraagje: nu (5 weken na de bevalling) vloei ik nog steeds. Ik weet dat het met borstvoeding (wat ik geef) wel tot 6 weken kan duren, maar vind het ondertussen behoorlijk lang duren, word er een beetje moe van....

Hoe is dit bij jullie????

Groetjes,
Patty (mv Nynke)

Zeven weken geleden ben ik bevallen van mijn dochter. Ik heb tot vijf weken na de bevalling nog echt gevloeid en vloei nu nog steeds een heel klein beetje. Het is overigens niet meer dan bij normale afscheiding, maar dan met een kleurtje zeg maar. Ik vroeg mij inderdaad ook af of dit nog lang gaat duren en normaal is.  

Hoi,
Ik heb tot 6 weken na de bevalling gevloeid. Het kan ook zijn dat het vloeien ineens weer erger wordt doordat je weer gaat menstrueren (alhoewel bij bv geloof ik niet). Dan loopt het zeg maar in elkaar over, oppassen dus allemaal als je weer gaat vrijen (ook zo leuk dat de verloskundige dat meteen na de bevalling aan  je duidelijk maakt, alsof je hoofd er dan alweer na staat......). Het gaat in elk geval echt binnenkort wel over, sterkte ermee!

Hoi,

Ik heb ongeveer tot 6 weken na de bevalling gevloeid. Daarna elke keer
nog een klein beetje. Ik heb er nu eigenlijk 1 week geen last meer van
en Jamie is nu 8 weken oud. Ongesteld ben ik nog niet geweest, maar ben
ondertussen ook al weer begonnen met de pil.

Groetjes Natasja

ik ben 4 weken geleden bevallen.ik vloei nu nog nauwelijks.kan het af met een inlegkruisje.na twee weken was dat bij mij al zo.na de eerste week werdt het al een stuk minder.nu maar wachten op ongesteld worden...groetjes piewie.

Bedankt! Gelukkig ben ik niet de enige die er zo lang last van heeft.
Gelukkig wordt het steeds minder en gaat het al richting "oud bruin" om het zo maar te zeggen.

Met de BV kan het wel even duren  volgens mij voordat je weer ongesteld wordt, bij een vriendin duurde het zelfs een half jaar. Dus dat wachten we dan maar weer af!

Groetjes!
Patty

hey hallo,

mijn dochtertje is bijna 9 weken jong en ik ben ondertussen al 2 keer ongesteld geweest . Ik heb ongeveer 2 a 3 weken last gehad van het vloeien v/d bevalling. Ik geef fles voeding dus dat kan er mee te maken hebben. of niet natuurlijk.

Het goede nieuws is.... het gaat echt wel over

groetjes guppie

Terug
Bovenaan