vloeien?

A

Anoniem

Guest
Ik vind het zo raar, ik heb 8 dagen gevloeid dit keer (bij Max 7) en toen was het weg en vandaag (dag 13)  was het plots weer terug. Is dat normaal? De   vorige keer was ik na een week klaar en 4 weken later kreeg ik netjes een menstruatie. Iemand met ervaring hier?

Ik weet alleen dat het heel snel is om na 7 of 8 dagen niet meer te vloeien toch? Mijn kraam had het vandaag nog over niet in bad zolang ik vloei en dat kon wel 6 weken duren!
Helaas kan ik je niet verder helpen met je vraag.

ik heb 2 weken gevloeid bij de 2de dat weet ik want toen had ik al weer sex ha ha
\maar dat het even terug kan komen is wel normaal alleen waarschijnlijk niet zo heftig
gr marina 39w4d

quote: Ingerrr reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 19:00:38'));

Ik weet alleen dat het heel snel is om na 7 of 8 dagen niet meer te vloeien toch? Mijn kraam had het vandaag nog over niet in bad zolang ik vloei en dat kon wel 6 weken duren!
Helaas kan ik je niet verder helpen met je vraag.

ja zeiden ze tegen mij ook, het is nu 2 weken geleden en vloei nog steeds, zolang ik rustig doe amper, maar zodra ik loop of dergelijke gaat het weer :(

Mag van mij wel weggaan :p

Terug
Bovenaan