vloeien,

Hoi,

Ik ben 13 mei bevallen van een pratige dochter.

Nu ben ik 12 dagen geleden voor het eerst ongesteld geworden. Jeetje wat is dat weer vervelend zeg pff,

Eerst wilde het niet doorzetten. Waardoor de hormonen door mijn lijf gierde. En nu houd het al 12 dagen aan. En het lijkt nog niet minder te worden. Het is ook heel veel.

Herkend iemand dit? Is dat normaal dat het zoveel en zolang duurt.

Zou willen dat het voorbij was. Voel me zou ellendig ervan.

Groetjes

Hey Renske,

jouw verhaal herken ik wel een beetje. Ik was na 6 weken al wel begonnen met de pil zonder dat ik ongesteld was, maar werd halverwege ongesteld en dat heeft bijna 3 weken geduurd. Daarna heb ik nog wel eens tussendoor wat bloedverlies gehad maar nu is het redelijk normaal zoals het hoort te zijn. Behalve dat het voor mijn gevoel erger is dan voor de zwangerschap. Je hormonen zijn gewoon nog niet helemaal op zn plek door de zwangerschap en dat zal nog wel ff duren. Ze zeggen niet voor niks dat je ook 9 maanden nodig hebt om te ontzwangeren...

Succes.

Hoi,

Heel herkenbaar, ik was helaas ook al na 7 weken ongesteld geworden, en dus meteen aan de pil gegaan. De eerste keer duurde ruim een week en daarna stopte het ongeveer anderhalve week en vervolgens kwam het weer en hield nu ruim 2 weken aan... en heb ook nog nooit zoveel bloed verloren tijdens een menstruatie. Maar ja zoals het kwam is het ook ineens weer weg haha.
Zal erbij horen?

Liefs

Terug
Bovenaan