Vloeien

Hoe is het bij jullie met vloeien? Ik bloed nog steeds na 6 weken en das niet prettig. Als ik ook maar een beetje druk of actieft ben geweest heb ik zo weer een verbandje vol. Soms wondvocht beetje rozig en soms echt rood.
De verloskundige zei dat het tot 6 weken nog mogelijk was, maar dat is aankomende zaterdag.

Kan me voorstellen dat niet prettig voelt.
Heb je ook nog veel last?
Bij mij was het vloeien na 3 weken eigenlijk over alleen als ik te veel doe heb ik last van me wond en moet ik echt even liggen of rustig zitten.

Ik heb heel weinig gebloed en eigenlijk na 5dagen alleen nog maar wat oud bloed en wondvocht... Vocht wel tot 3weken en nu nog wel veel slijmproductie...

Ik zou ff de vk bellen... Heb je geen na controle?

Ik had maar 1 hecting en die was na 5 dagen al genezen. Als ik te lang op mn benen heb gestaan krijg ik wel last in mn bekkenbodem omdat mn spieren nog niet op volle kracht werken denk ik.

Ik hoefde niet op nacontrole te komen van de vk, ze dacht dat het wel goed zou gaan.

Ik zou op nacontrole gaan, ik heb een verhaal gelezen over iemand die ook zulke klachten had en die had een heamatoom in de bekkenbodem zitten. Als je nu nog vloeit is het gewoon te lang 6 weken is 6 weken en dat is vast al ruim genomen!

. na 2 weken had ik er geen last meer van. na 6 wken zou ik toch effe bellen naar HA.al hoeft t niets te zijn. gewoon effe laten checken!

Terug
Bovenaan