vlokken in urine

zo had ik een paardagen terug nog wat steken in mijn onderbuik , nu zie ik steeds na het plassen wat witte soort vlokjes   ( lijtk wel kleine stukjes doorweekt wc papier)   in mijn urine... is dit normaal? ben 7 weken zwanger. heeft iemand hier ervaring mee? ik ben zo bang dat het mis gaat.. wijze raad?
 
Hoi,

Over die vlokjes hoef je je volgens mij geen zorgen te maken, dat kan gewoon slijm zijn uit de vagina. Omdat je dit nu meer aanmaakt, kan het ook zijn dat je dat ziet in je urine - je plast het soort mee uit.

Die steken onderin - vooral als ze aan een bepaalde kant zijn, links dan weer rechts - is waarschijnlijk groeipijn. Het uitrekken van je baarmoeder, die komt soort op spanning te staan waardoor je steken kan krijgen.

MAAR als je twijfelt kun je gewoon de verloskundigenpraktijk waar je naar toe gaat bellen. Zij hebben een speciaal telefonisch spreekuur waar je met al je vragen terecht kan en ze zullen heus niet gek opkijken van deze vragen en jouw zorgen. Dus als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, bel ze dan even op! Ben je in ieder geval weer gerust gesteld!! Dat scheelt ook weer voor je baby!

Verders, heel veel plezier en succes met je zwangerschap!

Groetjes, Jannie
 
nou   ik ben vandaag pas bij de dokter geweest en heb dus net alle telefoon nummers ed in handen gekregen, maar ik zal idd morgen ochtend gelijk even bellen naar de vk,   ik wil ook zograag een echo laten doen want ik wil zo graag weten of alles goed gaat.... kun je dit aan de vk vragen? of moet ik dan naar t ziekenhuis bellen?. geen idee hoe doit allemaal gaat :s
 
Ik heb ook van die vlokken en soms lekt het er gewoon uit. Heel vervelend!
Ik ben daarom inlegkruisjes gaan dragen en van de week wilde ik het inlegkruisje verschonen en zag ik dat de vlokken een beetje groenig tintje hadden. Dit vond ik wel raar, maar het is maar 1 keer gebeurd.

 
maar het was verder niet ongewoon of dat het duid op   een dreigende miskraam ofzo?
 ik voel me helemaal wat raar... vorige keer dat ik zwanger was, was ik met 2 mnd hondsberoerd en ontzettend moe. , nu heb ik pas met 11 dagen overtijd positief getest en ik zou volgens de regelgeving nu 7 weken zwanger zijn ,maar ik heb helemaal nergens last van.. alleen mijn borsten en die vlokken dus nu. en mijn buik is wat opgeblazen, maar k heb zo t idee dat dat mijn darmen zijn..
ik ben ontzettend bang voor een miskraam dus misschien prata ik mezelf ook wel vanalles aan  ik weet   t niet...
 
Hoi

Misschien kan ik je wat geruststellen.
Ik had het ook, het is inderdaad afscheiding. Niks aan de hand hoor!
Maar: GEEN INLEGKRUISJES gaan dragen!!! Dat maakt het erger en het gaat irriteren (vandaar misschien dat het groen werd Barbara?)
Je moet katoenen slips gaan dragen, koop er veel zodat je een paar keer perdag je kan verschonen.
Ook moest ik van de verloskundige 's avonds zonder slip (hi hi) gewoon een badlaken om me onderlijf.
Tja, heel vervelend en het duurt meestal je hele zwangerschap. (hoeft niet natuurlijk)

succes!
Titiana
 
Ik had het in het begin ook.   Ik deed mee voor moeders voor moeders en dan ziet het er helemaal viezig uit. Maar het was geen enkel probleem; niet volgens M&M en niet volgens de VK.
Het ging uiteindelijk weer over om te veranderen in continu redelijk veel afscheiding. Tja. Het is maar tijdelijk, zo'n zwangerschap en al die kleine ongemakjes.
groejtes
greet (35 wk)
 
bedankt voor alle reacties... ik zat me net te bedenken dat mijn vriend en ik ook sex hebbengehad die dag ervoor, misschien wat resten??? kan ook zijn, want het is nu weer over... :s
 
Terug
Bovenaan