<p>Weer zwanger, inmiddels 14 weken. Bij de eerste echo was alles prima. Bij de tweede echo bij 10 weken was veel vocht te zien rond het nekje en ruggetje van de baby. Zelfs ook wat bij de buik.</p><p>Echt niet goed, zo omschreef de verloskundige het. We zijn doorverwezen naar het ziekenhuis en hebben een vlokkentest gehad. De uitslag van de sneltest was prima. Geen afwijkingen. De uitslag van de uitgebreide test kwam eergisteren met de post. Ook geen afwijkingen gevonden.</p><p> </p><p>Ik was er zelf van overtuigd dat er wat gevonden zou worden aangezien de verloskundige zo stellig was. Ze dacht zelfs dat de baby een dezer dagen in mijn buik zou overlijden vertelde ze. <br />En nu ben ik dus al weken verder zonder zwangerschapscontroles gehad te hebben maar wel met de grote vraag wat nu?<br /><br /></p><p>Ze hebben toch duidelijk iets gezien bij de echo wat niet goed was. De verloskundige stuurde ook een beetje richting beeindiggen als de baby niet zelf zou overlijden maar dat gaan we toch zeker niet zomaar doen als er niks uit de testen komt.<br />Zijn er nog meer ouders die iets soortgelijks hebben meegemaakt? En hoe is dat afgelopen?</p><p> </p>