vlokkentest

hallo lieverds,
Heeft er iemand ervaring met de vlokkentest? Ik heb me aangemeld om woensdag me te laten testen. Er zitten wel risico's aan vast en ik heb er van alles over gelezen. Ook dat je twee dagen daarna wat rustig aan moet doen. Is dat echt zo? Ik zit nu in de 11e week en alles gaat verder nog goed. Wel weer wat stress aan mijn hoofd. En nu net een nieuw huis wat ik moet gaan verven en inrichten etc.
Ben best wel wat jaloers op diegene die zich alleen maar zorgen hoeft te maken over wat ze vandaag moeten gaan eten.
Hoop dat alles goed gaat met jullie
buurmeisje

Hoi Buurmeisje,

Die 2 dagen rustig aan zullen ze niet voor niets voorschrijven, want ze prikken toch een gaatje in de vruchtzak?! Gewoon nog een keer vragen bij de gyneacoloog die de test uitvoert.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wil je wel sterkte wensen en dat je een goede uitslag kan verwachten.

Succes,

Saskia mv Huub(4), Jelle(2) en 33w1d zwanger.

Hallo buuv,

Er is een kans van 1 op 200 dat een vlokkentest een miskraam oplevert.
Zelf heb ik hem een tijdje geleden gehad en het was niet fijn, maar het viel me mee.
De dag zelf ben ik wel thuisgebleven maar voelde me eigenlijk wel goed.
De dagen erna ben ik weer gaan werken, maar was ik toch wel erg moe.
Het ergste vond ik nog het wachten op de uitslag, dat meer als 2 weken duurde.
sterkte ermee
groeten
Rachel

Hoi buurmeisje,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ik heb ervoor gekozen geen vlokkentest te laten doen. Niet alleen vanwege de - zeer geringe - kans op een miskraam, maar vooral omdat we hebben besloten dat elk kindje bij ons welkom is, en omdat we de natuur haar gang willen laten gaan. Zo'n onderzoek lijkt me geen pretje, dus ik wil je vooral veel succes wensen. En neem lekker die rust, hoor! Ze zullen dat niet voor niks zeggen. Het lijkt me dat je het ook emotioneel eventjes moet verwerken, en daar moet je jezelf ook lekker de tijd voor geven.

Succes!
Hilde