vlos geweest

Gisteren weer bij de verloskundige geweest. Alles was wee goed. Bloeddruk was prima en het hartje was luid en duidelijk te horen. Toch altijd weer even fijn om te horen(met schopjes er tussen door).
Woensdag mogen we naar het ziekenhuis voor onze 20 weken echo. Eindelijk....Vind het erg spannend. We gaan er voor een medische rede heen en is toch even spannend tot je te horen krijgt dat alles goed is.

gr Linda 19w3d

Hi Linda!

Laat je weten hoe de echo is gegaan?

Mijn vriend was enorm zenuwachtig hhaha Godzijdank is alles goed! Ik verlies de laatste tijd af en toe wat bloed en dan ga je je toch zorgen lopen maken, maar de vk zegt dat het geen kwaad kan en op de echo was een geweldige en complete baby te zien!
Zelf vond ik de drie maanden echo leuker, omdat je voor het eerst een echte baby ziet maar ook omdat ze toen nog helemaal op het scherm paste en zo druk lag te trappelen.
Nu met al die medische dingen vond ik het iets minder leuk...

Misschien ga ik toch voor een pret echo volgende maand ofzo!

xxx Mara

Hoi Linda

Ik moet a.s. woensdag ook voor de 20 weken echo. Ik vind het ook wel spannend, maar zie het toch wel zitten. Waarom is het bij jou medisch??
Ik hoop dat alles goed zit.

Groetjes Mamajo (20 weken zwanger van een schoppende baby )

Ik kan echt niet wachten tot morgen. Gelukkig moeten we om half 9 al! Dat scheelt een hele dag wachten.

We hebben een medische indicatie omdat mijn vader met bijna openrug geboren is(is binnen 8 uur geopereerd) en mijn twee ooms(die jong overleden zijn) zijn geboren met hartafwijking. Dus vandaar dat ze willen controleren. Ze denken alleen dat dat van mijn ooms te maken heeft gehad met slechte ontwikkeling ivm voeding en omstandigheden. Ze zijn beide in de WO II geboren.

Dus het is eerst even spannend tot ze zeggen dat alles goed is.

gr Linda
mama van Charlotte en (bijna) van een druktemakertje(20w1d)

Terug
Bovenaan