<p style="text-align: left;">Wellicht echt een hele domme vraag maar vanaf hoeveel weken hebben jullie de vluchtkoffer klaar staan voor de bevalling?</p><p>Ik ben nu bijna 32 weken en ik hoor van de meeste mensen met 37 weken maar ik wil in principe thuis bevallen en had juist zoiets, als er nu iets gebeurd moet ik naar het ziekenhuis en heb ik hem des te harder nodig. </p><p>Maar nu komt het stomme. Ik zat een beetje te lezen wat er allemaal in moet voor zowel mij, als mijn man en baby spullen. De baby spullen kunnen er uiteraard in.. Maar de meeste spullen voor mijn man en mij gebruik je nog gewoon dagelijks, dus hoe doe je dat dan? Of het is toch een kwestie van je legt er een lijstje bij, en als het begint de bevalling, dan stop je er de laatste spullen in? Ik ben zo bang dat ik iets vergeet nl.</p><p>Maar goed, in principe hoop ik hem helemaal niet nodig te hebben omdat ik thuis wil bevallen maar ik dacht, dan is het alsnog handig dat je alles bij elkaar hebt liggen. En je weet maar nooit of je hem nodig hebt.</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties! </p>