Vluchtkoffer

Hallo

Ik ben toch wel erg benieuwd nu. Ik heb laatst een koffertje gekocht voor als vluchtkoffer te gebruiken. Gewoon zo een die in het vliegtuig meemag als handbagage. Maar ben nu tot de conclusie die ik te klein.. Want hij zit al vol en de helft zit er nog niet in. En dat terwijl voor de baby het meeste in de verzorgingstas zit.. Dus nu ben ik wel benieuwd. Wat voor koffer of tas gebruiken jullie als vluchtkoffer voor het ziekenhuis. Hij moet zo ie zo mee want ik ben medisch dus beval zo ie zo in het ziekenhuis..
Let me know!.

Ik had wel zo'n koffer die als handbagage in het vliegtuig mag. En een rugzak met wat laatste spulletjes.
Wat neem je allemaal mee dat ie nu al vol is?

Ik heb eigenlijk nog niet veel..
Beval jurkje, kleding voor na de bevalling, babykleertjes, kraamverband en inleggers. Meer niet ?.. Naast wat in verzorgingstas nog zit.. Maar die gaat zo ie zo ook mee..

Ik neem altijd een kleine weekendtas mee. Ik moet daarna ook we minimaal een nacht blijven…

Maar kraamverband en luiers ed hebben ze gewoon in het ziekenhuis, dus dat hoef je niet mee te nemen

Ik had een klein koffertje voor de kleine waar haar eerste pakje in zat (eentje maat 50 en eentje maat 56). Verder heb je voor de baby niks nodig want dat heeft het ziekenhuis allemaal (luiers etc) en nog een rugzak voor mezelf met daarin schone kleding, slippers, toiletspullen en wat te eten en drinken! Kraamverband en net broekjes heeft ook het ziekenhuis!

Ik had ook gewoon een kleine rolkoffer. Bevaljurkje, broek, 2 shirts, onderbroeken, sloffen, vest, sokken, pyjama voor mezelf en voor mijn man ook zoiets. Onze jongen werd groot geschat dus wist niet of hij maat 50 of 56 aan kon. Dus 2 setjes van 50 en 2 setjes van 56 meegenomen, jasje, omslagdoek. Daarnaast nog tablet en toilettas, volgens mij was dat het ongeveer wat er bij mij in zat. Paste goed in de koffer.

Papa heeft hier zijn eigen vluchtkoffer ingepakt (vorige keer moesten we een nachtje blijven en was hij volledig ondergepoept). Dat konden ook nog wat spullen van mij in, zoals een lekkere grote badjas.
Kraamverband geven ze trouwens in het ziekenhuis, hoef je niet mee te nemen . Wel iets van douchegel voor daarna ;) en tandpasta

Terug
Bovenaan