vluchtkoffer!

Hey meiden!

Hoe gaat het met iedereen?

Ik ben nu bezig om mijn 'vluchtkoffer'' in te pakken. Maarrr hebben jullie nog handige tips buiten de standaard dingen om? Zo kreeg ik pas geleden de tip: doe er wat blikjes drinken in, en iets met suiker dextro of ed. Jullie nog tips?

Liefs!

Hi meis!!

Ik had die vluchtkoffer ook allang klaar moeten hebben staan, maar niks is minder waar,hihi!!
Idd dextro, sultana's, iets in de trant van een mars. In het Sofia schijnt er een cd speler op de kamers te staan dus lekkere muziek of natuurlijk gewoon je Ipod..eh boekjes??
Verder even geen inspiratie..hihi..

X

ik heb er gewoon een set kleding voor mij en de kleine inzitten en de camera met extra batterijen meer niet...
Maar ik ben een beetje bevooroordeeld omdat ik 2x thuis bevallen ben ga ik er vanuit dat dat deze keer ook lukt.
en ach dat snoepje zit wel in mijn tas net als de dextro en als ik meer wil staat er vast een automaat op de gang of een lieve verpleegster die wat te eten of drinken haalt.
O ja de tas staat wel klaar in de maxicosi :)
groetjes

Hi!

Ik kreeg de tip neusspray mee te nemen. Het schijnt dat je sneller een verstopte neus kan krijgen in het ziekenhuis en dat is niet echt lekker tijdens een bevalling. Dus bij deze; neusspray!

Schone kleding.. (wel positiebroek meenemen en niet gewone broek..) voedingsbh eventueel als je borstvoeding geeft en Sokken niet te vergeten is ook belangrijk. Schone shirt voor manlief is ook soms lekker, kleertjes voor de kleine, maxicosi, telefoonnummers.. wat lekkers... een boekje om te lezen..

bedankt voor jullie tips! Ik kreeg het ineens in me bol dat dat ding klaar moest staan haha

@daantjesmile: spannend!!! hoop voor jou dat het niet lang meer duurt :) hoeveel weken ben jij nu?

Terug
Bovenaan