Vocht in de buik van baby

Vandaag had ik een groeiecho met 30weken, omdat mijn navelstreng maar twee ipv drie vaten heeft. Wat betreft de groei zitten we wel goed, maar nu zag de verloskundige vocht in de buik van mijn kindje. Ik ben zo stom geweest om te gaan googlen en dan kom ik alleen maar op de berichten uit dat de darmen buiten de buik zitten ipv erin. Maar dat zou dan niet gezien zijn bij de 20weken echo die we twee keer gehad hebben (ivm die 2 vaten), dat lijkt me dan erg onwaarschijnlijk.
De verloskundigen die de echo gezien hebben, weten niet wat ze gezien hebben.
Volgende week bellen ze voor een extra echo in het ziekenhuis, dus echt gealarmeerd lijken ze ook niet, anders was ik wel gelijk doorgestuurd lijkt me.

Iemand die hier iets van weet? Geruststelling graag ?

Hoi! Mijn ervaring is dat als ze vermoeden dat er iets is, je de dag erna terecht kunt. Het duurt nooit lang. Wat je al zegt, zoiets kunnen ze zien bij de 20 weken echo. Maar ik snap dat je na googlen zorgen gaat maken, dat is herkenbaar. Succes!

Dank je. Ik probeer de ratio het te laten winnen van de hormonen, maar dat is nog niet makkelijk ? het wordt vanzelf tijd voor de echo en dan weten we het.

Terug
Bovenaan