Vocht in vingers

<p style="text-align: left;">Ik moet nog een maandje en heb veel last van vocht in mn vingers en voeten. Vooral het vocht in mn vingers vind ik erg pijnlijk. ‘S avonds en ‘s nachts is het het ergst... iemand nog een goede tip om dit te tegen te gaan? </p><p> </p>

Hoi hoi, ik ben nu 37+2 dagen en ook ik heb last van vocht in mijn vingers. Ze voelen de hele dag doods aan... Irritant en pijnlijk! Heb voor nachts braces, dit helpt wel een beetje maar vind het niet heel fijn. De verloskundige vertelde dat het carpaal tunnel syndroom is, en dat het na de bevalling overgaat. 

Het enige wat ik me kan bedenken is dat je de onderdelen met vocht hoger moet leggen dan je hart. Dus..... kussens onder de armen en handen en voeten omhoog? 

Ik lig idd met mijn voeten omhoog ‘s nachts. Maar mn handen omhoog leggen lukt niet. Die blijven niet liggen Haha. 

Bindweefsel massage! Helpt echt fantastisch tegen vocht. Sinds 32 weken last van dikke enkels en nu 34 weken nergens last meer van.. enige nadeel zijn de kosten maar zo’n massage iedere week is echt een cadeautje voor je lichaam (en geest)..

Heb daar ook erg veel last van gehad. Enige wat bij mij hielp, was wanneer ik wakker was, mijn armen een tijdje boven mijn hoofd leggen. Dan zakte het een beetje weg.
En idd, na de bevalling nergens last meer van gehad 

Terug
Bovenaan