Vocht/slijmverlies is dat erg?

A

Anoniem

Guest
Ik heb al heel lang geen discussie meer geopend, want alles gaat nu best goed. Maar ik verlies sins een paar dagen wat helder/slijm vocht. Soms is het een beetje troebel. Ik ben 17 weken dat kan toch geen vruchtwater zijn? Ik kan nu trouwens ook niet goed een lig houding vinden voor het slapen.

Groeten Jufanne 17w

hoi hoi,

ook ik heb er erg veel last van

ben een aantal weken geleden ervoor naar het ziekenhuis geweest om idd na te laten kijken of het vruchtwater was maar gelukkig was dit niet het geval en was het gewoon heel veel afscheiding/ vocht en de een heeft er meer last van dan de ander zei de gyn.

maar als je het niet vertrouwd ALTIJD even de verloskundige bellen , een klein testje en ze weten of het vruchtwater is

en wat betreft het slapen tjaa wordt alleen maar erger ben ik bang hahaha
ik kan niet langer dan 30 min. op een zijde liggen en draai en woel de hele nacht
hahaha

hoop dat je hier wat aan hebt en bij twijfel altijd de verloskundige bellen he

succes en ik hoop dat je wat meer slaap kunt vatten

groetjes moekje 31,3wkn

Hoi jufanne,
Wat betreft het slijm/vocht: waarschijnlijk is het gewoon afscheiding. Tijdens de zwangerschap kun je hier extra last van krijgen. Het helpt om geen inlegkruisjes te gebruiken, daar wordt het nog erger van.
Tja en dat slapen wordt idd alleen maar erger. Ik weet niet of het door je veranderende lichaam komt dat je niet fijn ligt? Dan kan het helpen om op je zij te liggen (je linkerzij is het beste)  met opgetrokken benen en  een kussen tussen je benen. Als je al een buik krijgt zou je ook een kussentje onder je buik (ik doe ook een beetje onder m'n zij) kunnen leggen. Helpt echt!
Succes!
Grts, daantje

Terug
Bovenaan