Vocht te zien op echo

Hoi allemaal,

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Alle organen etc en de groei waren gelukkig goed alleen zag de verloskundige vocht in het ruggetje en in de buik. Verder kon (of wilde) ze mij niet meer vertellen wat het kon zijn.
We zijn doorgestuurd naar een ander ziekenhuis en mogen daar deze week nog heen.
Nu wil ik nooit wat opzoeken maar omdat het zo onduidelijk is zoek je toch naar mensen die zoiets ook hebben meegemaakt. Nu kan ik op internet alleen dingen vinden over vocht in het nekje maar dit is bij ons niet het geval. Het zit in haar rug en buik. Iemand met hetzelfde verhaal of die hier wat meer over kan vertellen?
 
Bij ons was er vocht gezien op een echo kort voor de bevalling, dus niet bij 20 wkn al en ook maar op 1 plek. Bij de echo in het ziekenhuis was het vocht niet meer te zien... uiteindelijk ter controle heeft m'n kindje na de geboorte ook een echo gehad die gewoon helemaal goed was. Het vocht zat in de buik en leek wel echt groot te zijn... viel hier dus allemaal mee, duim voor jou ook op een positief bericht! 
 
Terug
Bovenaan