vocht uit borsten

hallo,

even een vraagje aan de al zwangeren onder ons..

herkend iemand vocht uit haar borsten nog voor je NOD?? normaal heb ik dit nooit.. vandaar mijn vraagje.. en natuurlijk hoop ik dat het een goed teken is..

groetjes greta
 
Hoi greta.
Wat bedoel je met NOD?
Ik loop al vanaf een maand of 5 met af en toe lekkende borsten vooral als er wat druk op komt met bijv liggen ofzo.
Nu ik over tijd loop word het zelfs nog erger dat ik compressen moet gaan dragen om mijn beha's een beetje droog te houden.
Maar dat zegt alleen dat de weg vrij is om melk te geven maar niets over de voeding zelf dus ga niet heel blij denken dat alles nu perfect in orde komt hou er rekening mee dat het toch niet zou kunnen lukken anders is straks de teleurstelling erg groot als je voeding niet goed genoeg blijkt te zijn.
Dit zeg ik niet om je te ontmoedigen maar om je te beschermen ik moet het mezelf ook voor houden, want ik wil zelf heel graag bv geven.
succes en hopenlijk is alles verder goed.
Groetjes Tina(40+2)
 
hoi tina,

met NOD bedoel ik dat ik zo rond 2 a 7 sept ongesteld zou moeten worden..
we zijn bezig voor een2de kindje.
borstvoeding maak ik me maar geen illusies meer over.. bij onze eerste kwam er geen drup..
en nu? we zijn dus druk bezig om zwanger te worden komt er nu pardoes melkachtige vloeistof uit mijn borsten.. ik vroeg me af of meer vrouwen die net zwanger zijn dit hadden.. vandaar mijn vraagje.

greta
 
Terug
Bovenaan