vocht uit tepels?!

A

Anoniem

Guest
Meiden,  ik ben even terug  met een vraag.
Ik heb pas mn 2e miskraam gehad en moest gister voor controle naar de gyn. Op de dag dat we hoorden dat de zwangerschap niet goed was en ook achteraf niet geweest was(hele korte bevruchting waarschijnlijk)  bleek ik volgens mn bloedwaarden waarschijnlijk mn eisprong te hebben gehad. Goed nieuws op zich dus, want ik dacht dat mn cyclus helemaal de weg kwijt was.  En we hebben toevallig ook nog geklust. Ik heb ook hele gespannen borsten en al een week het gevoel ongi te moeten worden, maar het komt niet. Nu moet ik volgende week maandag weer terug naar de gyn voor de nieuwe uitslagen van het bloedonderzoek en dan zou ik deze week uiterlijk dus ongi moeten worden. Maar nu had ik gisteravond dus ineens iets raars....er kwam melkachtig vocht uit beide tepels. En als ik erop druk nog steeds.
Heeft 1 van jullie enig idee wat dat zou kunnen zijn???

Liefs,
Daan

hoi
wat erg voor je van die miskramen. sterkte.
maar van dat vocht... ik had dat ook dat is dat je borsten zich voorbereiden op borstvoeding.
ik weet niet hoever je zwanger was.
bij mijn miskraam heb ik het niet gehad, maar teon was ik ook pas 9 weken. maar bij mijn andere 2 zw wel. bij de eerst na 6 maanden   en bij mijn laatste al bij 3 maanden.
groetjes manuela

hoi manuela,
bedankt voor je reactie.
achteraf gezien ben ik maar heel kort zwanger geweest, zo'n week of 5. Eigenlijk alleen een korte bevruchting. we kwamen daar echter pas achter toen we voor de 7-weken echo gingen op controle en er dus niets bleek te zitten. enorme klap ja. Maar gister wel blij met nieuws van de gyn dat ik weer gewoon eisprong gehad heb, want ik dacht dat mn cyclus echt helemaal de weg kwijt was. Mn hormen waren allemaal in orde, wel verhoogd progesteron wat volgens hem dus op de eisprong duidde. Ik zou volgens hem dus deze week weer ongesteld moeten worden (ben het nog niet, maar denk zelf dat dat dan ongeveer donderdag zou moeten zijn). Maar nu dus dat vocht ineens en hele gespannen/ pijnlijke borsten. Dat heb ik niet eerder zo gehad na een eisprong en voor een menstruatie. Maar er zit niets anders op dan afwachten wat hij volgende week weer zegt. Hij heeft gister wel ook weer mn bloed laten prikken, ook op hcg. Dus ben benieuwd. Zou wel wat goed nieuws kunnen gebruiken.....

Liefs,
Danielle

hoi Daan

Wat spannend allemaal en wat duurt wachten dan lang...
Ik wil je veel sterkte wensen!

liefs Clau

Hoi Danielle,

Ik was even lang als jij zwanger,weet je nog?

Heb dus vorige week een echo gehad,miskraam met 7 weken.

Ik vloeide sinds dinsdag.

Was bij mij ook 2 keer achter elkaar.

Ze hebben bij mij ook gelijk in het xzoirekenhuis weer een bloedtest gedaan.

Blijkt dat het hcg hormoon nog wel in mijn bloed zit maar laag is.

Door mijn bloedverlies blijkbaar.

Wil dolgraag nog een kindje,blijf doorgaan dus...

Ik hoop voor jou dat het goed is en gelukt is.

Liefs Roselien.

Terug
Bovenaan