Vocht vast houden met dit weer !!!

Man man ik weet niet hoe dat bij jullie zit
maar ik had helemaal niet zo veel last van vocht.
tot het zo warm ging worden!!!

mijn voeten lijken wel kleine kussentjes je ziet haast niet eens meer dat er teentjes aan zitten hahaha
en mijn handen lijken wel van die opgeblazen rubberen handschoentjes ... echt ..!!
waar komt het in eens vandaan allemaal
zelfs mijn enkels zie je haast niet meer en ik moet nog een kleine 4 weken ...

ben dalijk een klein opgeblazen michelin poppetje!!

hoe is dat met jullie??¿¿
hebben jullie ook zo veel last
en hoe is het met de bloeddruk?¿

liefs Shirl.

Hoi Shirl,

Ik moet ook nog 4 weken en heb tot nu toe (gelukkig) weinig last van vocht vast houden. Ik moet wel zeggen dat ik moeite heb met me schoenen aan krijgen. Of het nou sandalen of sportschoenen zijn. Maar dit heeft meer met mijn grote buik te maken dan met vocht. Heb jij hier ook zo'n last van.

Hopelijk verlies je al het vocht snel. Weet hoe zwaar het nu is met dit warme weer :)

Liefs Laura

hoiiiii

Ook ik heb veel last van vocht.
Mijn voeten zijn ook zo opgezwollen,
En iedereen die je tegen komt ohhhh wat heb je dikke voeten beentjes omhoog he....grrrr jaaaaa alleen ben ik het type niet die de hele dag met de voetjes omhoog kan zitten, heb er nog 2 rond lopen...
en ik kan alleen nog maar me slippers aan schoenen lukt gewoon niet.
Ik moet nog 4 weken,,afgelopen dinsdag was ik bij de vk geweest en de bloedruk was goed...
ik heb maar in me achter hoofd nog ff.. en dan ben ik er hopelijk snelllll vanaf......

hoi hoi,

helaas hou ik ook sinds deze week vocht vast.
mijn enkelbandje past niet meer en overdag krijg ik echt mijn ring niet meer af. gelukkig ben ik morgen 39 weken zwanger dus hoop dat de baby snel komt.
ben pas 4,5 kilo aangekomen ( bij de eerste 12 kilo) en mijn bloeddruk is nog net zo als in het begin van mijn zwangerschap, goed.
ben afgelopen do bij de gyn geweest en hoef pas (als ik niet eerder beval) 3 mei weer terug, juist omdat alles zo goed gaat, heerlijk!!

liefs patries

@ LauraScheij

ja ook dat herken ik
mijn buik is ook een groot gevaarte hahaha en idd met bukken en schoenen aan doen is dat ontzettend lastig allemaal... gelukkig zijn het ook maar 9 maanden die we moeten en geen olifanten dracht!!
vanaad wilde ik mijn teen nagels lakken...
nou je snapt dat was niet echt een succes hahaha

maar goed nog even door bijten dan hebben we der iets heel moois voor terug!!

liefs Shirl.

Hoi,

Nou ik heb ook echt dikke voeten haha. niks helpt om het eruit te krijgen. Ik kom er al mee uit bed.

ook met de voetjes omhoog dat niet veel. het doet wel erg zeer. maarja nog 3,5 week te gaan als ze op tijd komt hahaha.
dus nog even vol houden.

succes allemaal.

en geniet nog even van het mooie weer.

liefs Renske

hier the same, 8 maanden geen last gehad van vocht vasthouden (wel vet vasthouden ha ha) maar sinds een paar dagen voel ik me echt opgeblazen dikkertje dap. Voeten en handen, vnl mijn handen /vingers doen erg pijn. Kan ze bijna niet meer inknijpen. En ik vind het zo onaantrekkelijk ha ha, die worstenvingertjes.
Maar ach, zolang ik nog om mezelf kan lachen, sla ik me er wel doorheen. maar echt leuk is anders. Nog 4 weken!!!!!!
En ik zag dat t weer iets koeler wordt volgende week, zo rond de 20 graden, dat is iets beter.

o ja wat bij mij wel helpt is de airco (verrijdbare) op de slaapkamer. Hebben we toevallig verleden jaar gekocht en deze draait voordat we gaan slapen overuren. Zodra ik mijn kamer inkom (s avonds ben ik echt opgezwollen), slink ik, t is dan wel ook echt heel koel....kippenvel maar heerlijk.

Nou succes iedereen nog met de laatste loodjes!

groetjes
es

Hallo

Ik hou ook vocht vast! in twee weken 3 kilo bij!! normaal 0,5 of max 1 kilo. Zolang het vocht is zijn we het wel meteen na de bevalling kwijt!! dat is het mooie ervan hihi.

Ik wilde ook mijn teen nagels lakkken (met veel gezucht en geduld is het gelukt) zodat het nog een beetje uitziet in de teenslippers. Twee weken geleden heb ik goedkope schoenen een maat groter gekocht. Nu kan ik die in de ochtend aan maar in de middag lijken mijn voeten een rollade, en pak ik maar weer de teenslippers.

Mijn kleding knelt aan alle kanten en de groeve die ze achter laten zie ik nog ruime tijd erna in mijn vel staan.
Voel me nu verre van sexy!! in het begin genoot ik van mijn dikke buik en borsten maar nu mijn benen en kont ook meedoen vind ik het niet meer zo leuk hihi.

Vanmiddag naar de gyn. om te kijken of ik word ingeleid of dat we de natuur op zijn beloop laten.

Ik hoop op dat eerste ben er echt klaar mee!!
Maar het getrappel van mijn kleine mannetje is ook wel erg fijn, en dat ga ik zeer zeker missen!! Krijg al een brok in mijn keel bij de gedachten dat ik het nooit meer zal voelen!!

Veel succes allemaal!!

xxx

Terug
Bovenaan