vocht vasthouden in benen

Hoi hoi!
Sinds een week hou ik een beetje vocht vast in mijn benen. Als ik mijn sokken uitdoe, zie je de afdruk ervan in mijn benen. Gelukkig heb ik er verder geen last of pijn van.
Zijn er meer dames die dit kwaaltje hebben?
groetjes van Iejoor
26 weken en 1 dag

ik heb wel dat je de afdruk van mijn sokken ziet, maar volgens mij zie je die bij mij altijd. Bij mijn vorige had ik heel veel last van vocht, mijn enkels waren gewoon verdwenen en kon geen enkel paar schoenen meer aan, alleen nog slippers. Dit keer nog nergens last v an en ben al bijna 35 weken dus denk ook niet dat het nog komt, gelukkig.

Hoi

Ik heb er sinds een paar weken ook last van, hoort erbij, je krijgt er alleen zo'n moe gevoel van. Ik heb dan ook vocht in mijn enkels en in mijn voeten, ik zei laatst nog tegen mijn vriend: ik heb normaal altijd van die slanke tenen hahaha,  is een raar  gezicht dat die dan dikker zijn.  Mijn verloskundige zei dat je met je benen omhoog moet zitten als dat kan. 's ochtends is het meestal weer weg en ik heb er niet elke dag last van, vaak heeft het idd met het weer te maken.

Groetjes Deb
32 weken

bleef het maar bij een afdrukje van mijn sokken ik ga al vanaf 25 weken geen sokken meer aan alleen 2!! maten grotere slippers, ik heb geen enkels meer en mijn tenen kan ik niet meer bewegen in de avond, je voeteneind omhoog zetten helpt wat voor snachts (dan begin je met wat dunnere voetjes) en goed je VK laten weten dan houd zij je bloeddruk en urine in de gaten!

Ik had toevallig gisteren hoge schoenen aan (what was I thinking?) en aan het einde van de dag had ik gewoon blauwe plekken (!!) omdat mijn enkels nergens heen konden zwellen. Naja! Ik was helemaal verontwaardigd want ik ben pas 14 weken!

Maar misschien komt het idd door het weer. En omdat een aantal apothekersassistenten op vakantie zijn moet ik aan de balie helpen en daar ben ik natuurlijk ook niet zo aan gewend....

Maar het was een goed excuus om lekker op de bank te blijven zitten en tegen mijn lief te roepen dat ik dringend een ijsje nodig had, haha!

Terug
Bovenaan