Vocht vasthouden :s

Ik heb zoveel last van het vocht!
Mijn enkels en voeten zijn echt mega! Alsof er elastiekjes om mijn tenen en enkels zijn geknupt zo ziet het eruit!
Ik kan niet lang stil staan, na het douchen en koken moet ik echt languit op de bank met de benen omhoog! dan doet het zo`n pijn. Lopen gaat wat beter, en dat moet ook als je vocht vasthoud.
Ook heb ik onder mijn matras een kussen aan het voeteneind.
Heb van de Hemas voeten en benen gel, is echt lekker, verkoeld. Maar heb niet altijd de kracht, de tijd of de juiste plek om dit op te smeren.
Soms vraag ik mijn vriend dit te doen.
Ik zou evt. nog steunkousen kunnen laten aanmeten, maar als ik dan denk aan hoe lang dat missch.wel neit duurd voor ik ze heb, want ze moeten worden aangemeten, en als ik denk aan hoe die dingen eruitt zien, in de zomerschoentjes, die ik trouwens nu niet aankan!Alleen slippers en 1 soort birkenstock :s en als ik denk aan de hitte, en dan dikke sokken aan...
Ik weet het niet hoor, maar ben bang dat ik ze dan als nog niet aan trek. Ben best ijdel :s
En volgens mij zijn die dingen nog mega duur ook! Al zou ik ze mischien wel vergoed krijgen?
Iedereen die mijn voeten zien schrikken zich dood of krijgen spontaan een lach kick, zo erg haha.(ook ik lach nu als een boer met kiespijn)

Hebben jullie hier ook last van? En hebben jullie nog meer tips wat je hier mee kunt??

Ik kan niet wachten tot ik bevallen ben! Schijnt dat alles dan snel verdwijnt kwa vocht.

hoi,
ik heb het met mijn eerste zwangerschap ook gehad echt van die worste voetjes haha kon op laatst ook niet veel meer,ja je voeten hoog houden en een kussen bij het voeteneind dat deed ik ook volgens mij kun je er niet zo veel aan doen,en ja na de zwangerschap verdween het snel volgens mij was ik er toen na een week af vanaf.met de tweede gelukkig geen last gehad en nu ook niet hopen dat het zo blijft.
succes verder.
gr

Volgens mij duurt het een week of 2 toch voor je ze echt hebt? Weet wel dat het qua warmte niet uitmaakt, zo bij de 1e indruk zou je denken dat je toch enorm gaat zweten van die dingen om je benen maar da's echt niet zo (weet ik van m'n vader, die moet ze dagelijks dragen ivm vocht vasthouden). Als het echt zo erg is denk ik toch dat je voor jezelf de keuze zal moeten maken tussen je ijdelheid of je gezondheid. Volgens mij wordt er sowieso 1 paar vergoed per jaar, maar misschien verschilt dat per verzekeraar (polis checken dus). Maar hoe dan ook hoop ik natuurlijk voor je dat het snel weer mee zal vallen. Gelukkig heb ik daar (nog) geen last van, en als ik je zo lees hoop ik dat het voor mij zo blijft. Succes ermee!

nou nee zo als jij het omschrijft ken ik het niet. maar zou er wel wat aan doen hoor. ook al ben je ijdel, er later last van blijven houden is ook wat.... misschien juist nu voordat de zomer echt begint het wel doen.
krijg je het niet vergoed dan van de verzekering...

wat zegt je VK hier eigenlijk van?

hoi meid
dit is ons derde kindje en heb het bij onze jongens ook gehad en nu ook weer en kan net als jij slippers aan de rest gaat niet ik heb verder ook geen tips alleen met voeten omhoog en kussen onder je matras maar dat doe je al alleen doet het bij mij geen pijn

groetjes tamjoh

heyhey
ik zou het wel even goed in de gaten houden..
is het zomaar in een keer zo dik geworden of ging het langzaam geleidelijk aan??

ik wil je niet bang maken, maar een collega van mij hield met 25 weken in een x super veel vocht vast, alles was helemaal dik en toe bleek ze zwangerschapsvergiftiging te hebben (dit komt wel niet zo snel voor zo vroeg in de zwangerschap) , dus moest ze meteen naar het ziekenhuis.. uiteindelijk is het allemaal helemaal goed gekomen, maar als je het niet vertrouwd de vk even bellen..
ik ben er nu een beetje op mijn hoede voor iig..
succes ermee meid

Oei dat klintk erg vervelend. Een vriendin van mij had daar ook last van (ook in de zomer), maar die steunkousen had ze echt nodig. Is ook beter voor je benen denk ik, maar ik kan me voorstellen dat dat niet echt mooi staat in zomerjurkjes...

Terug
Bovenaan