vocht vasthouden

Weet iemand van jullie vanaf wanneer je vocht kan gaan vasthouden?

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik vooral in de laatste maand veel vocht vastgehouden. Oa ook veel last van slapende zere vingers als ik op bed lag. Heel vervelend, omdat het echt een poosje duurde voordat het weg was en ik vaak wakker werd voor een bezoek aan het toilet, kon dus niet gelijk naar beneden omdat ik de trapleuning niet vast kon houden.

Ondanks dat ik nu nog maar 17 wk ben, heb ik ook alweer zere handen 's nachts, heb vanmorgen mijn ringen ook maar uitgedaan.
Morgen moet ik naar de HA, dus dan zal ik het ook wel vragen, maar weten jullie of het al zo vroeg kan, vocht vasthouden?

Groetjes Mosy
 
Ja hoor Mosy het kan heel goed!!
Ik kan mijn trouwring ook al 2 weken n iet meer om, ben nu 16w3d.
De vorige keer had ik ook heel erg pijn in mijn vingers. Ik heb toen van die bracen voor mijn polsen gekregen, en die hielpen echt goed. Ik heb nu ook vaak last van slapende handen vooral 's ochtends bij het wakker worden, maar mijn handen doen nog niet pijn. Maar zodra ik ook maar iets voel doe ik ze gelijk weer om. Ik merk ook al aan mijn schoenen dat ik vocht vasthou.
Dus het kan heel goed.
groetjes Christel
 
hoi

bij mn eerste zwangerschap hield ik royaal vocht vast met 16 weken, kon gen schoenen meer aan en liep toen al op badslippers.
nu ben ik al bijna 29 weken en houd (gelukkig) nog geen vocht vast.
wel heb ik gelezen dat dat rond de 8 mnd wel moet komen maar we zullen afwachten..

grtz
 
Bedankt voor jullie reactie meiden, maar wonder boven wonder en heb vannacht en vanmiddag op bed gelegen zonder zere handen! Ook mijn ringen heb ik weer aangedaan.
Als het zo blijft is het een probleempje van tijdelijk aard geweest, waar ik erg op hoop.

groetjes Mosy
 
Terug
Bovenaan