vocht vasthouden

Hallo,

Zijn hier al mensen die last hebben van vocht vasthouden????????

Ikzelf heb er al behoorlijk last van, loop alleen nog maar op slippers (gelukkig werkt het weer mee) en mijn ringen heb ik via zeep eraf gehaald.

Ik lig s nachts al met de beentjes omhoog, drink water en ik loop veel, alleen niks helpt.

Hebben jullie nog tips, of ben ik nog de enige die er last van heeft?????

Alvast bedankt

Gr.

Heb er nu gelukkig geen last van, vorige periode dat het al zo warm was wel.... kon ik mijn ring dus ook niet meer om krijgen en droeg hem maar niet.... nu het weer wat koeler was nergens last van.
Heb alleen al gehoord dat het deze week weer lekker warm wordt, dus ben benieuwd. Merk het altijd het eerst in mijn handen/vingers. Alleen bij de oudste had ik het ook heel erg in voeten en enkels. Maar ja toen was ik in mei/juni hoogzwanger.

Er zijn bepaalde voedingsstofen die vochtafdrijvend werken, maar welke dat precies zijn weet ik eigenlijk niet (vriendin van mij hield het op radijsjes en voor haar was dat HET middel)

groetjes,
Marije

Geloof dat brandnetel thee vocht afdrijvend werkt en selderij!!
Je moet het wel lusten!
Oww ja en  verse ananas!!
Verder kan je er weinig aan doen, je kan nog met je benen omhoog gaan zitten!

Succes!!

Onze vk-praktijk geeft aan dat je tegen vocht vasthouden in je benen beste toch steunkousen kan aandoen (eerst aanmeten). Maar ja, of dat nou zo charmant is onder een korte rok/ broek...
Fruitdag inlassen schijnt ook te helpen, maar daar zijn de meningen nogal verschillend over of dat kan tijdens zwangerschap.
En alle zoute dingen beperken.
Succes ermee, groetjes mira

Ik begin er zelf nu ook deze week last van te krijgen.
Zeker nu het warm is.
Ik loop ook al op mijn teenslippers en heb hele (uhum niet dus) charmante platte schoenen gekocht.
Ze zijn wat breder en groter, mijn voeten zijn wat langer geworden tijdens de zwangerschap.
Mijn enkels zijn nog amper te zien en ook mijn horloge en ringen zijn al af gegaan.
Inderdaad we kunnen alleen veel water drinken en zoutloos eten.
Nu ben ik niet echt een drinker en eet ik graag hartig...
Het helpt ook om selderij stengels te knagen, niet echt lekker maar het helpt wel.. (bij mijn fam dan)
Wordt het nu echt erg zou ik even naar je huisarts gaan!

Succes!

groetjes Ilse

Terug
Bovenaan