vocht vasthouden

Hey meiden

Houde jullie ook zoveel vocht vast? Ik de laatste weken heel erg. Ik kan geen normale schoenen meer aan (kom er ook nog moeilijk bij) ik heb maar een paar bontlaarzen n maat groter gekocht 3 weken terug. Deze zijn lekker zacht en krijg ik als enige nog aan. Ik heb ook alleen in mijn schoenen sokken aan.. Zodra ik thuis ben gaan ze gelijk weer uit want dat knelt helemaal af.. Als ik ze n uur aan heb dan is mijn hele voet opgezwollen met een dikke rand van mijn sok er in staan.
Ook kan ik mijn ringen niet meer om omdat mn vingers zo dik zijn. Gelukkig doet het beide geen pijn behalve dat het afentoe wat tinteld..

Liefs
 
Oh, wat naar meis, zoveel vocht vasthouden!
Getintel weet ik alles van... Ik loop meestal op teenslippers, en anders op fijne platte schoenen van soepel leer met een rits op de hiel (die kan ik ondanks mijn dikke buik nog makkelijk aantrekken).

Ik hou ook wel wat vocht vast, heb natuurlijk CTS wat mede daardoor veroorzaakt wordt, en pas mijn trouwring al maanden niet meer. Maar hou gelukkig niet zo heel veel vast in mijn voeten (behalve bij warm weer, maar die periode zijn we nu voorbij).

Het zijn echt de laatste loodje he meis!
 
Ik heb dat ook! Vooral mijn vingers.. die doen soms echt pijn! En mijn gezicht, net een ballon hahaha.

Nou ja, het zijn nu echt de laatste loodjes!! Nog even volhouden :)
 
Terug
Bovenaan