vocht verlies

afgelopen zaterdag verloor ik nadat ik thuiskwam van een verjaardag wat vocht, ik dacht het is misschien wat afscheiding dus heb mezelf gedouched.maar de volgende dag verloor ik heel wat meer , er lagen druppels ter grootte van 20 euro cent op de grond , en op een deel van de vloer lag er aardig wat dus toch de vk gebeld ik mocht gelijk langs komen, daar heeft ze met een amnicator getest of het vruchtwater was de test was negatief maar omdat ik ook harde buiken had stuurde ze me toch door naar het ziekenhuis.
daar aan de ctg gelegen en ook weer getest met de amnicator weer negatief, en ik werd dus naar huis gestuurd.
gisteren weer het zelfde verhaal, ik had een afspraak bij de vk en ze teste nogmaals weer negatief maar stuurde me toch door naar het ziekenhuis.
nogmaals ctg en weer een test voor vruchtwater dit keer kleurde hij donkergroen met aan de randen zwart, dus testte ze nogmaals weer donkergroen met zwart aan de randen, ook had ik koorts.
de vk van het ziekenhuis vond de testen dubieus dus besloot me toch een nachtje te houden ter observatie.
de harde buiken werden harder , en ik moest( moet) rust houden op bed.
vanmorgen weer een ctg en echo gehad in het ziekenhuis, de baby blijkt voldoende vruchtwater te hebben en verder doet de baby het ook goed.
dr werd weer getest en de amnicator was weer negatief!
ik word dr niet goed van wel of niet.
bij mijn zoon zijn mijn vliezen ook veel te vroeg gebroken kreeg ik koorts ivm met openverbinding.
maar ik ben weer naar huis gestuurd ze kunnen verder niks doen baal dr van!

Dat is zeker vervelend zeg. Het zou fijn wezen als je de laatste weken van je zwangerschap goed kan uitzitten. Hopelijk wordt alles snel weer rustig bij je.

Echt vervelend voor je! Vooral omdat het je bekend voorkomt! Hopelijk gaat het snel "over".

Kan het ook niet zo zijn dat je urine verliest? Want ik heb het ook gehad, mijn ondergoed en broek was helemaal nat. Was helemaal in paniek maar het was gelukkig geen vruchtwater. Bleek dat de baby heel erg tegen mijn blaas aanduwde. Maar die koorts bij jou is wel een beetje vreemd.

ja is om dol van te worden, het is zeer zeker geen urine, het ruikt niet, eerder zoetig, heb op internet al verschillende dezelfde verhalen gelezen bij de een was dr niets maar ook bij een aantal toch vruchtwater en bleek het te gaan om een hoge vliesbreuk.
maar goed hopelijk blijft ons beebje lekker nog een aantal weken zitten alleen dat vocht verlies zit me niet lekker vannacht ook weer.

Terug
Bovenaan