vocht verliezen is het nou vruchtwater of gewoon urine....??

goedemorgen.. effe een vraagje.. ik ga zo naar de verloskundige waar ik het ook even op de tafel gooi... maar ben eigenlijk nieuwsgierig of jullie hier ook last van hebben en wat jullie hiermee doen.. en wat jullie geadviseerd is.. ik verlies al enige tijd een klein beetje tjah vocht... vruchtwater of urine ik zou het niet weten.. afscheiding weet ik zeker dat het dat niet is want dat is wit bij mij... maar goed.. hebben jullie hier ook last van... en zo ja.. wat doe je verder.. wat is jullie eventueel geadviseerd....????? dank jullie wel voor de reacties...
groetjes chantal

ik zit ook met het zelfde ik moet ook straks naar de vk dus ga het vragen .
heb soms bij het plassen ook een ssort slijm slierd er bij zitten ( een beetje vies verhaal) en vraag me af of dit van de slijmprop is of niet .
heb ook vaak last van steken onder in me buik ben nu 37 + 2 dagen dus het mag komen .
ik ben er ook wel een beetje klaar mee heb de hele dag pijn .

ik hoor het wel wat de vk van jou zegt .

gr evelien

Hoi,

Hier even een reactie van een sept mama,als het vruchtwater is dan blijft het meestal ook gewoon lopen zonder dat je druk zet.
Je denkt dat je aan het plassen bent alleen doe je zelf niks.
Zo was het bij mij tenminste,het ruikt ook niet.
De vk zei toen tegen mij dat ik eraan moest ruiken,klinkt vies natuurlijk,maar slijm en urine ruikt en vruchtwater niet.

Hoop dat de vk je nog verder heeft kunnen helpen zei kunnen dat ook nakijken volgens mij.

In ieder geval heel veel succes met de laatste loodjes.

Rian-sanne

nou eind conslusie... mijn vk zei.. dat het inderdaad een waterige afscheding is...

verder was alles goed hoor bij mijn controle... krachtige hartslag... (wat betekende volgense de vk dat onze uk er klaar voor is... ):D

Terug
Bovenaan