Vocht verloren, HELP!

Hai,
Gisteren zijn we gaan zwemmen met onze dochter. Ik ben intussen ongeveer 20w zwanger van de tweede. Gisteravond had ik het gevoel dat ik dringend moest plassen en kon het niet tegenhouden. Het liep zo van mijn benen.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Mijn man maakt zich enorm druk omdat hij denkt dat het vruchtwater zou kunnen zijn en er iets mis is met onze kleine spruit daarbinnen...
HELP!
xxx

Het kan ook zijn dat er vocht naar binnen is gekomen tijdens het zwemmen en dat dit er later uit is gekomen? Maar voor de zekerheid even checken bij de verloskundige..

@ caro
als het vrucht water is merk je dat als je op je hand blaast en het komt er weer uit in kleine beetjes of als je springt of als je hoest zo kun je bepalen wat het geweest is..
het kan natuurlijk ook gewoon een beetje urine zijn geweest 
vrucht water blijft namelijk druppelen bij 1 van de boven genoemde handelingen druppel je niet dan is het geen vrucht water 
succes !

Denk dat het van het zwembad is, werk zelf in een zwembad en het water gaat altijd naar binnen en kan er zo uit lopen klinkt een beetje gek...
Laat je even weten hoe het afgelopen is?

Hey,
Dank jullie voor de reacties! Intussen heb ik mijn gynaecoloog kunnen spreken. Hij zegt ook dat ik mij zo geen zorgen moet maken, dat het waarschijnlijk inderdaad water van het zwembad zal geweest zijn. Omdat dit een tweede zwangerschap is op 2 jaar tijd, kan het zijn dat mijn baarmoederhals en vagina nog niet volledig hersteld zijn. Daardoor slorpt het water op en kan het zijn dat dit bij de eerste stappen uit het zwembad er wel eens durft uitlopen :) 
xxx

Terug
Bovenaan