vocht..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik probeer zwanger te worden van de tweede en nou ben ik mn NOD "geduldig " aan t afwachten, dat is 15 of 16 mei. En nu ben ik dus hevig opzoek naar eventuele "zwangerschapssymptomen" en nu drukte ik op mn tepel en toen kwam er een klein druppeltje wit vocht uit, kan dit iets betekenen of kan dat sowieso ook gebeuren??
Ben erg benieuwd!

Groetjes mammie V

Hoi,
Ik weet het natuurlijk niet zeker wat het kan zijn, soms doet je lichaam iets heel vreemds, omdat je zo graag zwanger wilt worden!!
Maar hou het in de gaten, misschien is het niets of toch iets!!!
Hoop dat het lukt voor je, waarom ook niet!!!
We willen het allemaal even graag!!!

Nou voor je en hopelijk heb je er iets aan!!!

Groetjes Sandy

mammie V, ik hoop voor je dat het een voorteken voor een zwangerschap is. Houdt er rekening mee dat tussen de plooitjes van je tepels altijd wat talg/huidsmeer  zit, en als je in je tepel knijpt dit loskomt!? was het echt vocht? Heb nog niet gehoord dat zo vroeg in een eventuele zwangerschap vocht uit tepels los komt, maar wie weet. houdt het wel in de gaten hoor, vocht uit je tepel kan namelijk ook wijzen op iets veel ongezelligers dan zwangerschap. Wil je niet bang maken, maar houdt het gewoon goed in de gaten meis.
succes en ik hoop snel een super blij berichtje van je te lezen!!
xxx Annette

Hoi Mammie V

Jammer genoeg hoeft het niets te betekenen. Ik heb zelf een kindje en had vandaag m'n NOD (werd zondag ongesteld   ) . Afgelopen vrijdag drukte ik ook op m'n tepel en kwam er melk uit... Ik weet ook niet waarom, ik ben al een kleine anderhalf jaar geleden met bv gestopt. Heb jij bv gegeven? Zou er dan altijd wat uitkomen, na bv? Ik heb geen idee, maar in elk geval was het bij mij geen zwangerschapsteken, wat ik toen wel stiekum dacht.

Maar dat wil niet zeggen dat het bij jou niet zo kan zijn!!!

Succes!

Groetjes Ditte

Bedankt voor jullie reacties!
Helaas hoeft het dus niks te betekenen.
Ik heb idd borstvoeding gegeven aan mn eerste kindje.
Afwachten maar..!

Groetjes!

Terug
Bovenaan