Vocht

Nou heb ik ergens weer gelezen, dat het vocht in je weefsels zit ofzo, dat dit alles dus niet eens helpt...waar of niet waar?? Ik probeer ook veel te drinken en mijn voeten hoog te leggen.
 
Let op met wortels want deze bevatten hoge doses vitamine A en die zijn ZEER SCHADELIJK voor je!!!
geen idee wat je verder kunt doen. Als het in de weefsels zit dan kan masseren misschien helpen.
 
zit met het zelfde probleem,en doe het volgende .
blijven drinken ,kommkommer en bleekselderij eten (zijn waterijke groenten net als sla )
tussen door voeten in beweging houden door rondjes met je enkel te draaien en heen en weer te gaan...
en wat bij mij ook help is mij voet in te zwachtelen met rekverband hierdoor wordt die ook wat dunner door...

groetjes en succes ilonka
 
In wortels zit beta-caroteen en dat is niet schadelijk, je lichaam maakt daar zelf vitamine a van, waarschijnlijk in de mate waarin het nodig is.
En natuurlijk geldt als met alles: teveel is niet goed.
Als je kijkt naar wat er in zwangerschapsvitaminen, daar zit ook beta-caroteen in ipv van vit. A

Verder, volgens mij helpt het zwemmen echt, ik heb dat nl. vorige week gedaan en was bij de controle lichter dan de keer ervoor. Ik moet nog maar een paar weekjes, dus loop af en toe ook wat te klotsen met al dat vocht.
 
Terug
Bovenaan