vocht

hallo,ik moet over een paar dagen ongi worden,maar ben steeds misselijk,en last van me onderrug en onderbuik,en in het midden van me buik,me darmen gaan ook te keer,waar heb ik geen last van hihihih,maar nu heb ik heel erg veel vocht in me ondergoed,net water is dit normaal?
 
hoezo anoniem, op andere forum? volgens mij weten de dames die zwanger zijn beter §(die hebben die fase 'zwanger worden' namelijk al gehad)dan de dames die zwanger willen worden!! ooo wordt gek van die bijdehande antwoorden; antwoord dan niet aub.

grtjes
lobke
 
Sorry Lobke maar ik vond dat nog een behoorlijk normaal antwoord gezien de antwoorden die hier af en toe gegeven worden!

Het klinkt mij gewoon als ongesteldheid in de oren niks vreemds of aparts dus nog ff afwachten wie weet.

Gr Linda
 
wat heeft je vraag met zw.schap te maken? als je zwanger blijkt te zijn kan je beter gewoon een test doen. dat heeft iedereen moeten doen. ook degene die al zwanger zijn. als je je afscheiding niet vertrouwd moet je naar een arts.

succes verder met je probleem.
 
weet je dat sommige van jullie erg egoistish zijn,ECHT ERG HOOR ,EN LOBKE BEDANKT DAT JE HET OPNEEMT VOOR ME,ik wou het gewoon weten mischien dat jullie dit gehad hebben toen jullie er net achter kwamen dat jullie zwanger waren.als jullie nog is een kind erbij nemen HOOP IK DAT HET HEEEEEEL LANG GAAT DUREN,dan voelen jullie het is
 
Terug
Bovenaan