vocht

Hoi,

Geef je bv??
Je weet zeker dat een kind genoeg binnen krijg aan vocht als bij elke keer luier verschonen hij goed nat is 5-6x per dag!
Je kunt je kindje met dit weer altijd een keer extra bv of water geven, ook een beetje koude thee kan!

Gr MJ
 
Wat vervelend hij plaatst mijn reactie niet!

Geef je bv??
Je weet zeker dat kindje voldoende vocht binnen krijgt als hij/zij bij elke luierverschoning goed nat is 5-6x per dag!
Je kunt met dit weer altijd een keer extra bv, water of koude thee geven!

Gr MJ
 
ja ze krijgt wel bijvoeding maar het gaat om vocht, als een baby 600 cc melk krijgt dan zou het toch wel wat erbij moeten drinken?
 
Mijn kindje is 6 maanden en drinkt 3 flessen melk van 200 cc, soms 4 en een flesje diksap tussendoor. daarnaast krijgt ze groente en fruit. Ondanks het flesje diksap drintk ze goed haar flessen leeg en eet ook haar groente en fruit.
Dus lekker laten drinken tussendoor! Veel vocht is goed voor de nieren en de darmwerking.... te weinig vond kan verstopping opleveren... dus drinken maarzeker met warm weer, ik bied altijd tussendoor wat extra's aan. Ze vindt het heerlijk! !
 
heeft hij het bericht uiteindelijk toch geplaatst!! duh..
Het gaat dus niet om jou kindje?!
Ik vind 600cc wel weinig ja!
Maar ja je kunt het natuurlijk een keer aangeven, misschien weten ze niet dat hun kindje meer mag/moet hebben!

Gr MJ
 
Terug
Bovenaan