vocht

worsten teentjes, verdwenen enkels, pijnlijke vingers en een ontploft hoofd...vocht...wat en feest. Voel me beroerd...ook al 3 dagen achtereen aan een stuk door harde buiken. Het minste of geringste en bam, keihard. VK komt me zo thuis bezoeken...laatste loodjes zijn inderdaad zwaar.
Sorry voor 't geklaag, t'is even veel, vannacht om de 45 minuten plassen en dan op de andere zijde draaien want anders doen bekken en rug teveel zeer.

Klaag er maar lekker op los hoor meid!!! Lucht wel op.
Indd die laatste loodjes zijn wel erg zwaar!!!!
Zelf hou ik ook erg veel vocht vast, maar de vk maakte zich geen zorgen( ben daar gisteren nog geweest) omdat mijn bloeddruk keurig was. 110/60.
Ook mijn buik kun je amper aanraken, of die wordt meteen hard.
Ben benieuwd wat de vk straks zegt.
Succes en sterkte meid!!!

Liefs marielle 37w3d

bleee vervelend zeg! Klagen mag! Vocht vasthoudem, bekkenklachten, harde buiken, het is heel vervelend ook al hoort het bij de laatste loodjes. Laat je weten wat de vk zei? Sterkte dr mee..
x Taraneh

hey, hey,

heb je wel een kussentje tussen je knieën als je in bed ligt? ik gebruik hiervoor mijn borstvoedingskussen, en dat scheelt enorm. ik lig heel de nacht in dezelfde positie en wordt verkrampt wakker maar dat is beter dan niet slapen....

en ik ga vanaf nu elke avond in een warm bad liggen. ik merk dat mijn bloedvaten dan verwijden waardoor alles beter gaat stromen. na het bad heb ik weinig zichtbare aderen in mijn benen en vocht neemt af in benen. verder kan ik na het bad eindelijk eens goed plassen. en ik slaap er heerlijk door dus misschien is het voor jou mogelijk een tip?

sterkte nog even!!

Terug
Bovenaan