VOCHT

nee, ik heb er gelukkig geen last van.
bleekselderij eten werd er tegen me gezegd..... en je hebt bepaalde soorten thee geloof ik die dit tegengaan, maar wellicht weten andere dames dit wel?

grtjes!!

he anoniempje,

veel vochtafdrijvende groente komkommer peterselie bleekselderij enzo helpen goed.
maar het beste helpt het om veel te drinken, heel veel voor je gevoel. het voordeel is dat je nieren dan lekker doorwerken en het vocht goed afvoeren en je benen dus minder dik worden, nadeel 100 keer naar de wc haha.
maar bij mij helpt het laatste wel supergoed.

Liefs Sanne

hoi

Hier ook iemand met mega dikke voeten, benen en handen.
Ik heb er buiten mijn zwangerschap zomers ook veel last van.
Ja inderdaad veel drinken en bleekselderij en vochtafdrijvende thee.
En zo gauw het kan met de benen omhoog en als het kan je voeteneinde van het bed omhoog zetten.
Ik leg s'avonds nog weleens ijszakken op mijn voeten omdat ze pijn doen, erg prettig.

Groetjes

Hoi anoniempje, watermeloen en asperges drijven ook veel vocht af, verder inderdaad veel drinken en weinig zout gebruiken. Je benen omhoog leggen zoveel je kan helpt ook. Sterkte ermee, Nouky

Hier nog iemand die ook zo'n last van al dat vocht heeft! Vooral in mijn voeten/enkels en handen, doet zeer! Ik zit geregeld met mijn voeten in zo'n voetbad met massagestand en verder de beentjes een beetje omhoog! Ik heb gehoord dat brandnetelthee ook vochtafdrijfend is!

Groetjes

Ik heb er een zalf voor gehaald bij de hema ik dacht kan proberen die paar euro maar tot mijn verbazing werkt het spul razendgoed effe smeren en kan tijdje later weer rondlopen zonder pijn en slanke voetjes (zover ik ooit slanke voetjes had dan).

Ik heb er een zalf voor gehaald bij de hema ik dacht kan proberen die paar euro maar tot mijn verbazing werkt het spul razendgoed effe smeren en kan tijdje later weer rondlopen zonder pijn en slanke voetjes (zover ik ooit slanke voetjes had dan).

Terug
Bovenaan