vocht

Aah..... kijk net naar mijn handen.... zijn mijn vingers dikker dan anders... ringen er strak om heen...

hmmm eerste vocht dus... hoop dat het daar bij blijft... wil geen worstevingers hebben!!! :D

Ik heb al tijden mn ringen niet meer om!
Het enige wat een beetje kan helpen is veel drinken... maar kan me niet voorstellen dat dat nu nog uitkomst biedt!

geen last van vocht. wel een heel raar kwaaltje!!
jeuk rond de vagina. geen idee wat ik eraan kan doen of wat het is. huisarts heeft ook geen idee. in ieder geval geen schimmelinfectie!

hier ook zo'n waterig type. heb echt van die olifante benen. tussen de knie en het enkel loopt het gewoon in 1 lijn door. daardoor ook enorm last van slapende handen. dat doet werkelijk zo'n pijn.
appart he, dat je veel moet drinken als je vocht vast houd. t klinkt zo tegenstrijdig.

@kelly misschien heeft het met de doorbloeding te maken. rond de vagina is het vrij teer vel. en je bloedbalans verdubbelt bijna gedurende je zwangerschap.

Ringen en armbanden al 2 weken niet meer om.. enkels zijn nog herkenbaar gelukkig... maar als ik mijn sokken uittrek "staan ze gegraveerd" in mijn benen... erg!!! Gelukkig ben ik al aan de man, want echt charmant zie ik er niet meer uit ;-)
En dan die geluiden die ik produceer!!! (Boeren, ooeee en aaaa bij bukken, snurken).
Wat me een beetje zorgen baart is lichte hoofdpijn, sinds 2/3 dagen... bij vlagen hoor, zie geen sterretjes. Vrijdag genoeg te vragen/melden bij de gynaecoloog in elk geval!
Laatste loodjes ladies.... pffff ;-)
Groeten, Joyce

Al vanaf week 12 geen ringen meer om (die zijn van titanium en dus nauwelijks door te knippen, geen risico nemen) Enkels, kuiten en voeten zijn de laatste week echt kwijt. Kan geen laarzen meer aan dus loop ik op mijn gympies met de veters maar los. Staat wat leuker als verstelbare badslippers :)
Greetz Esz

Terug
Bovenaan