Vocht

Tja wat een lekker weer he?

Pepijn vind het echt warm en zweet ook flink. Dat merk je ook aan zijn plasluiers, want die zitten veel minder vol, soms echt maar klein plasje.
Ik weet dat je de kleintjes extra water tussendoor mag geven, maar Pepijn spuugt best veel.
Dus ben bang dat dit er ook gelijk uitkomt.

Hij heeft nog wel plasluiers, dus bezorgt ben ik nog niet. Maar zou wel willen weten hoe jullie dat doen?
Of geven jullie geen water?

Liefs

Pepijn mag nog geen ander eten en drinken dan zijn melk ivm zijn ventolin nu....
Best balen, want het zou wel helpen voor meer problemen, zoals harde ontlasting. Dan had ik hem lekker druiven gepureerd gegeven haha

Lotte drinkt af en toe een slokje thee mee, dat vindt ze lekker. Maar extra vocht is echt niet nodig, zeker niet als ze nog geen bijvoeding krijgen is het enige dat ze binnenkrijgen vocht. Alles boven de 500 ml is meer dan genoeg.

Tieme spuugt ook snel dus hier komt wat diksap of water er ook zo weer uit Gister was het hier echt heel warm toen heb ik hem ipv om de 3/4 uur voeding om de 2 gedaan en gewoon minder in de flesjes

Wij waren afgelopen dagen in Mombasa en tegen die hitte kon Gijs echt niet. Extra water vindt hij echt niks terwijl zijn plasluiers stonken. Hier in Nairobi heeft hij niet zo gauw last van de warmte. Het klimaat is hier heerlijk en in huis is het altijd lekker koel.
Mogen de kleintjes al sap? Zou dat het liefst zo lang mogelijk afhouden ivm de suikers. Is er een ander alternatief?

Terug
Bovenaan