Vocht...

Hoihoi!

Hoe gaat het bij jullie met vocht vasthouden? Ik heb begrepen dat het heel normaal is als je nu wat meer vocht vasthoudt.
Eerst trok het bij mij nog wel weg, maar mijn voeten zijn nu constant dik. Ook handen en gezicht zijn duidelijk gezwollen. Met mijn voeten omhoog slapen gaat niet, want op mijn rug liggen doet pijn aan mijn rug. Ga wel elke middag even lekker met de voetjes omhoog zitten :)
Gelukkig mag ik vanaf morgen steunkousen gaan dragen, hopelijk scheelt dat 's avonds in de pijn in mijn voeten. Verder heeft de verloskundige gedviseerd veel asperges te eten, dat schijnt vocht af te drijven. Nou, geen probleem hoor haha.

Ook al kun je niet op je rug liggen toch een kussen onder je matras/voeten leggen dan liggen je voeten altijd wat hoger. ik heb er ook veel last van.

Het scheelt wel iets al vind ik het niet veel schelen

Succes ermee!

Groetjes Daisy
(julimama)

Een kussen onder mijn voeten als ik op mijn zij lig gaat helaas ook niet, dan krijg ik last van mijn heup :s Op het moment sowieso best een uitdaging om een pijnloze houding te vinden 's nachts. Daarom doe ik 's middags de voetjes omhoog. Kan ik meteen even met de katjes knuffelen en lekker rusten :)
Fietsen wordt lastig zonder fiets haha. Die is een paar maanden terug gestolen. Maar bedankt voor de tip :) Kan kijken of ik een fiets kan lenen natuurlijk... Heb wel geprobeerd of wandelen helpt, maar daar werd het alleen maar erger van.
Morgen in ieder geval lekker asperges halen en de steunkousen aan. Ben benieuwd of het helpt.
En als het niet helpt, het is warm genoeg om open schoenen te dragen en ik heb nog maar 8,5 week te gaan, dus dat is ook wel te overzien he :)

De steunkousen zijn erg fijn! Mijn voeten worden nog steeds dik, dat is jammer, maar voelen veel prettiger nu. Zeker tijdens het lopen voelt het veel prettiger met de kousen aan. Niet echt sexy in open schoenen, maar moet eerlijk zeggen dat me dat niet echt boeit. Als het maar fijn zit he haha.

Ja hoor hier ook last van vocht. Merkte het al in mn handen af en toe, maar sinds 2 dagen heb ik het savonds in mn voeten en enkels. Is gewoon heel gevoelig dan ook. Ben vrijdag pas weer thuis (vakantie) dus dan kan ik pas lekker verkoelende gel smeren en pootjes omhoog :-D

Terug
Bovenaan