A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal, heb me vandaag geregistreerd, en vind alles erg spannend. Mijn vriend en ik hebben 6 ivf behandelingen, 1 vroege miskraam en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap moeten doorstaan, maar nu zijn "we" dan 9 weken zwanger en zover gaat alles prima! Ik heb de 1e echo gehad met 6.5 week (ivm de ivf) en toen konden we het hartje al zien kloppen en dat was prachtig! Alleen heb ik ook achter mijn baarmoeder een soort vocht cyste of pseudocyste van ongeveer 12 cm. Waarschijnlijk als gevolg van een ietwat overactieve eierstok en de progestan tabletjes waar van ik er 6 per dag moest innemen vanaf eind februari tot vorige week. Ik heb er op zich niet heel veel last van, als is mijn buik erg opgezet en moet nu regelmatig naar zieken huis voor controle. het schijnt niet ernstig te zijn, en kan in principe vanzelf verdwijnen. Dat hoop ik natuurlijk ook, is er weer meer plek voor de baby! Maar zijn er ook andere mensen die dit hebben, of hebben gehad? En hoe is dat afgelopen?
enige voordeel van dit alles is dat we al 2 x een echo hebben gehad en volgende week donderdag weer, kunnen we precies zien hoe het kindje groeit..!
groetjes
enige voordeel van dit alles is dat we al 2 x een echo hebben gehad en volgende week donderdag weer, kunnen we precies zien hoe het kindje groeit..!
groetjes