<p>Goedemorgen, gisterochtend voelde mijn slip behoorlijk vochtig. Het rook ook sterk. Excuses voor het vieze praatje
</p><p>In de loop van de dag moest ik steeds met drang plassen en dan steeds maar een klein straaltje. Geen branderig gevoel maar wel steeds die drang om naar de wc te moeten. Rond half 5 de verloskundige gebeld en het verhaal uitgelegd. Ze zei misschien heb je een blaasontsteking. Je kan het beste langs de huisartsenpost gaan om het te laten checken. Daar aangekomen, kreeg ik tijdens een consult meteen te horen geen blaasontsteking. Nu kan het afscheiding zijn, urine of vruchtwater in het ergste geval. Ik ben 22 weken zwanger dus ik schrok toen ze dat zei. Ze zei maar goed, het zal wel geen vruchtwater zijn want je placenta ligt achter en niet laag & voor (dit zou bv kunnen drukken op de baarmoederwand) maar toch zit het me niet lekker. Ze gaf aan hou het maar gewoon in de gaten. Gisteravond en vannacht geen vochtverlies meer gehad (dus wat er zomaar uitliep) behalve dan regelmatig moeten plassen maar nu ben ik bang voor elk druppeltje. Vruchtwater ruikt zoet, en urine zuur en afscheiding droogt wit op. En nu lekker zorgen maken om alles wat ik voel daar beneden. Bang dat ik iets nattigs voel. Dit alles komt omdat mijn slip zo vochtig aanvoelde gisterochtend en ik steeds moest plassen met kleine straaltjes de hele dag. Ben gewoon bang dat ik bv vruchtwater ga verliezen of ben verloren. Ookal is hier misschien geen aanleiding voor. Nogmaals sorry sorry want het klinkt allemaal niet echt smakelijk maar maak me zorgen en vroeg me af of meerdere last hebben van bv urineverlies (dat hoop ik dat dat het was) etc. rond de 22 weken zwanger. </p><p>Liefs Zoë</p>