Vochtverlies ???

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje wat iemand van jullie misschien weet wat het is/kan zijn.</p><p>Ik ben nu 31 weken zwanger en toen ik gisteravond op de bank zat voelde het alsof een soort balletje/ballonnetje naar beneden kwam met als gevolg een natte onderbroek, nu voelde het heel anders dan wanneer je plast dus lijkt me onwaarschijnlijk dat ik onbewust in mijn broek plas. Hierna overigens geen vocht meer verloren.</p><p>Heeft iemand van jullie dit eens gehad ?</p><p>Groetjes raya </p>
 
Daar had ik aan het einde van mijn zwangerschappen ook last omdat er dan toch meer druk op je blaas komt te staan maar je kan altijd de verloskundige bellen om je gerust te stellen 
 
Hi Raya, Dit heb ik zo'n twee weken geleden ook gehad. Twee dagen achter elkaar maar wel 1x per dag. Moest daardoor echt gaan omkleden. Verloskundige vertelde mij dat ik het in de gaten moest houden en dat het niet meerdere malen op een dag mocht voorkomen. Na die twee keer was het ook over. Was toen 22/23 weken. 
 
Ja hier ook meerdere malen gehad tussen de 20&30 Kon geen kwaad zei de vk. Las ook dat veel dames het hebben. Inmiddels bijna uitgerekend. Dus had ook niks te betekenen. Succes!! 
 
Ik had dit met 27 weken, ik had het wel toen ik van zitten ben gaan opstaan opeens voelde ik het beneden helemaal nat. En hetzelfde als hierboven werd verteld. Het was eenmalig en het bleef niet druppelen. Dus gewoon urine verloren door de druk op mn blaas 
 
Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Toch voor de zekerheid maar even verloskundige gebeld, bleek idd onschuldig te zijn gelukkig geen vruchtwater.
Groetjes raya
 
Hoeft zeker geen urine te zijn maar okk geen vruchtwater. Ik heb het gehad rond 23 weken. Ik was naakt en had net geplast. Toen stond ik in de badkamer en liep het langs m’n benen naar beneden. Had paniek want als het vruchtwater was dan zou de baby veeeeeel te vroeg komen. Dus allerlei onderzoeken gehad maar het was gewoon mega waterige afscheiding. Ranzig. Maar gelukkig was dit het. Meerdere vrouwen hebben hier last van. Sommige hun hele zwangerschap en hebben een schone onderbroek in de tas. Ik dus maar 1 keer.. Gewoon een van de leuke kwaaltjes van zwanger zijn. 
 
Terug
Bovenaan