Vochtverlies

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb sinds vandaag last van vochtverlies, het is geen afscheiding maar echt kleine beetjes vocht...is dit vruchtwater? Ik ben 35 weken zwanger.

Bedankt voor het lezen en eventuele reacties
 
Hoi Bianca,
Zelf ben ik nu zwanger van de 2e, maar bij mijn 1e kindje had ik op de 36e wk. last van vochtverlies. 2 weken later beviel ik (2 wk. te vroeg dus!!)
Achteraf zei de verloskundige dat er waarsch. een klein scheurtje was gekomen en dat dit niet erg was.
Als ik jouw was, zou ik in ieder geval dit even met je verloskundige opnemen...nou...hou het nog even vol....een goede bevalling toegewenst en groetjes,
Angie
 
Ik zou ook even contact zoeken met vk of gyn. Vocht kan ook afscheiding zijn die zo dun is dat het water lijkt (althans dat zegt mijn gyn) het kan urine zijn maar het kan net zo goed ook vruchtwater zijn. Het lijkt me toch van belang dat je achterhaald krijgt welke van de drie het nu is.

groetjes, Jane 38+5
 
Dank jullie wel vor jullie reactie, ik heb inderdaad maar even contact opgenomen met de vk, die verwees me voor de zekerheid toch maar even door naar het ziekenhuis, daar hebben ze een alles goed nagelopen, ze hebben een hartfilmpje gemaakt, even binnenwaards gekeken met een eendenbek, en een echo gemaakt. Het was inderdaad afscheiding, ik ben wel heel blij dat ze me zo goed onderzocht hebben, je weet maar nooit.Het schijnt naarmate je verder vordert in de zwangerschap je meer afscheiding kan krijgen wat o.a. ook heel erg dun kan zijn!! Nogmaals bedankt voor jullie reactie.

Groetjes...
 
Terug
Bovenaan