Voeden duurt 45 min met speen III

<p>Hoi,</p><p>Sinds enige tijd zijn we begonnen met voeding verdikken met johannesbroodpitmeel op aanraden cb. Dit helpt goed tegen het spugen.</p><p>Het voeden duurt echter erg lang. Zo ongeveer 45 min. We hebben een difrax 123speen. En deze staat vanaf het begin op 3. De kleine protesteert ook in het begin omdat het te langzaam gaat, maar een standje hoger gaat niet.</p><p>We gebruiken 1 schepjes johannesbroodpitmeel ipv 2 of meer. De Nutrilon A.R. voeding is nog dikker en lukt daarom ook niet.</p><p style="text-align: center;">Wie heeft de goude tip? </p><p> </p>
 
Ik werk op een kdv , vaak te maken met deze voeding..Hoe maak je de voeding klaar? Via opgewarmd water uit magnetron?Je kunt t beste kokend water klaarzetten.. je mag m best warm klaarmaken.. met deze voeding koelt water ook heel snel af, en hoe kouder hoe dikker de voeding word Succes met voeden, hopelijk werkt het!
 
Ik weet niet of er verschil zkt tussen de 123 speen en de losse spenen maat s,m,l ? Ik gebruik ook difrax fles en geef de maximale hoeveelheid jbpm. Dit lukte tot voor kort prima met speen maat m, maar nu wordt ook dat te lastig.. merk het omdat ons zoontje heel driftig zuigt en boos wordt met drinken. Heb nu speen maat L erop gezet, die gaat dan weer veel te snel. Ik maak de flessen daarom niet te warm klaar omdat bij afkoelen de jbpm indikt..hij verslikte zich eerst een paar keer maar snapt nu prima dat hij rustiger moet zuigen en voeden gaat nu weer prima. Even spelen met speenmaten dus misschien 
 
Dank je wel voor jullie reacties. Ik maak het inderdaad klaar met water uit de magnetron, maar zal nu kokend water proberen. Ik maakte bewust zijn luier eerst schoon en dan de voeding, zodat het niet heel lang de kans had dikker te worden. Maar zo is het nog iets warmer. Het is idd snel koud.Ik zal ook eens speen L proberen. Zit daar een groter gaatje of een gleufje/streepje in(dat heb je met de 123)
 
Terug
Bovenaan