Voeden in puckababy?

<p>vraagje, sinds vandaag hebben we voor onze dochter een puckababy piep aangeschaft. Ze sliep de afgelopen tijd ingebakerd almaar worstelde zich los.</p><p>ook geef ik borstvoeding op verzoek, snachts komt ze 2/3 keer (ze is morgen 3 weken oud) </p><p>nu vraag ik me af, ze kreeg wel eens ingebakerd bv, kan dit met de puckababy ook of is het verstandiger haar er uit te halen? <br /><br /></p><p> </p>

Hier ook de laatste fles als onze dochter de nacht ingaat en als ze in de nacht komt ook verschonen etc en weer terug in de puckababy 

Hi!
Ik deed het niet omdat ik heb begrepen dat de handjes ook deel uitmaken van het voeden zeg maar. Zoeken naar de tepel en de borst masseren bijvoorbeeld. En omdat hij dan zijn armpje beter om me heen kon slaan voor een goede houding. (We hadden vee moeite met een goede aanhap.)
In de mini hield ik het wel aan en dan maakte ik de ritsjes voor de armen gewoon open als hij kwam drinken.

Als je dochter netjes en rustig drinkt, zal ik de puckababy lekker aan laten. Heb ik ook gedaan (later met de pacco ook) en ging prima.

Terug
Bovenaan