voeden

goede avond
ik zit met een probleem, als ik mijn zoontje wil voeden wordt hij helemaal driftig, hij huilt en huilt maar na een kwartier werdt hij een beetje rustig, hij is 11 weken oud, en geef bv/fv de ene keer drinkt hij 200 cc de andere keer 180 en op verschilende tijd stippen, zijn hier geen maniertjes voor om vaste tijd stippen te voeden, sinds 2 weken slaapt hij ook niet meer de nachten door heeft iemand hier ook last van, tips zijn welkom, alvast bedankt

groetjes coby
 
Hoi Coby,
Heb je wel het idee dat hij zijn voeding goed verdraagt? Ik herken dat driftige namelijk heel erg! Mijn zoontje lag helemaal te kronkelen op mijn schoot en wilde aan de ene kant heel graag drinken en aan de andere kant was hij o zo onhandelbaar. Ik snapte eerst niet waarom hij zo moeilijk te hanteren was, maar na zo'n 10 a 11 weken kwamen we er achter dat hij een voedselallergie had. Daarna dus dieetvoeding en geen driftige buien meer tijdens het voeden.
Maar dan merk je dat natuurlijk ook na de voeding. Mijn zoon huilde heel veel, zo'n anderhalf uur na elke voeding. Dat had allemaal met die overgevoeligheid te maken.
Ik dacht dus steeds: hij heeft misschien nog honger, dus: voeden maar weer! En hoe meer voeden, hoe meer buikpijn!
Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook het probleem is, maar mocht het wel zo zijn dan wil ik je heel graag op deze mogelijkheid wijzen. Ik had namelijk nadat 't ontdekt was heel erg een schuldgevoel, van "Had ik hier niet eerder op kunnen komen?" of "Had niemand mij dit nou kunnen vertellen?!"
Dus, als dit bij jou niet het geval is, leg het gerust naast je neer. Ik hoop niet dat je het als bemoeizucht ziet. En ik wil ook geen probleem maken waar het niet is. Maar áls het wel zo is, kun je het maar beter zo snel mogelijk ontdekken!

Heel veel sterkte!
Groetjes, Lies
 
Terug
Bovenaan