Voeding 10 wk

<p>beste allemaal,</p><p> </p><p>Beetje onzeker hier.</p><p>Mijn kleintje is 10 weken ( Gecorrigeerde leeftijd 4wk)maar komt nog steeds  om de 2 uur, ook in de nacht.  Persoonlijk heb ik daar geen last van, maar ik lees en hoor overal dat met de 10 weken een baby minimal om de 3 uur dient te komen</p><p>Kan ik iets doen aan mijn melk productie om hem langer verzadigd te laten zijn? </p><p> </p><p>Gr L</p><p> </p>
 
Die 3 uur is onzin. Lekker je kindje volgen, die weet wel wat hij nodig heeft. En vaak is dat de eerste maanden echt vaker dan iedere 3 uur een voeding. 


Ga maar eens na hoe vaak jij iets eet of drinkt, daar zit vast ook minder dan 3 uur tussen. 
 
Je kindje is nog jong hè, geef hem maar lekker waar hij om vraagt. Die voorbeelden op internet zijn gemiddelden en moet je maar als soort van leidraad zien. Bij Mn eerste was ik ook gefocust op dat Mn kleine maar zoveel mogelijk de gemiddelden moest volgen, maar probeer jet ook maar wat los te laten. Ieder kindje ontwikkelt zich weer wat anders.
 
Terug
Bovenaan